سرویس: اجتماعی 09:25 - دوشنبه 01 آذر 1395

مدیر اعزامی اورژانس اصفهان به مرز مهران؛

۹۱ مورد اعزام به بیمارستان شهر مهران توسط اورژانس اصفهان/ موتورسیکلت های امداد در مسیر زائران مستقر شدند

مخلصی تصریح کرد: همکاران ما از نقطه صفر مرزی به ایستگاه سلامت پایانه مرزی ۶۱ مورد اعزام و از ایستگاه سلامت پایانه مرزی به بیمارستان مهران ۹۱ مورد اعزام را انجام داده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق، مدیر اعزامی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان به شهرستان مرزی مهران در گفتگویی گفت: روز بیست و دوم آبان ماه دو گروه بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی از اصفهان به مرز مهران اعزام شد.

حسین مخلصی افزود: گروه اورژانس پیش بیمارستانی از شش دستگاه خودروی آمبولانس با تجهیزات کامل موبایل ICU و خودروی فرماندهی به همراه 25 نفر نیروی تخصصی فوریت‌های پزشکی تشکیل شده بود.

وی ادامه داد: تیم اعزامی فوریت‌های پزشکی اصفهان مستقر در پایانه مرزی مهران از روز دوشنبه ۲۴ آبان تا 8 صبح روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه مشغول ارائه خدمات بودند.

مخلصی در تشریح این اقدامات خاطرنشان کرد: همکاران ما از نقطه صفر مرزی به ایستگاه سلامت پایانه مرزی 61 مورد اعزام و از ایستگاه سلامت پایانه مرزی به بیمارستان مهران 91 مورد اعزام را انجام داده‌اند.

رابط تیم حوادث و فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان در مرز مهران با بیان این که علت اغلب این موارد اعزام، مشکلاتی چون تروما، مشکلات تنفسی و ناراحتی حاد گوارشی بوده است، تصریح کرد: در این مدت، پنج واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان در محل تردد زائران از پایانه مرزی تا پایانه مسافربری برکت، حدود  ۵۰ ساعت استقراری داشته اند.

وی اذعان کرد: کد های موتوری فوریت های پزشکی اصفهان نیز روزانه، در مسیر پرتردد زائران مستقر هستند.

مخلصی در ادمه خاطر نشان کرد: به دلیل نیاز به پرستار مرد در چادر درمانگاه پایانه مرزی مهران، پرسنل فوریت‌های پزشکیِ اعزامی از اصفهان، علاوه بر انجام مأموریت های خود، در ایام فراغت به صورت داوطلبانه، خدمات پرستاری از قبیل تزریقات و پانسمان را نیز انجام می‌دهند که این موضوع، مورد توجه مسئولان استان و کشوری اورژانس مستقر در مرز قرار گرفته است.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.