سرویس: تولیدی » خبر پوششی 22:27 - چهارشنبه 16 بهمن 1392

نشست بصیرت فجر در مدارس منطقه بن رود برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران معاونت پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی شهید رجایی نشست بصیرت فجر را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: این برنامه با حضور سرهنگ براتی فرماندهی سپاه ناحیه امام علی(ع) و توسلی ریاست  اداره آموزش و پرورش در سالن اجتماعات هنرستان ابن سینای ورزنه برگزار گردید.

دراین نشست دانش آموزان راهنمایی مدرسه غنی ورزنه و هنرستان ابن سینا حضور داشتند.

درابتدا توسلی ریاست اداره آموزش و پرورش در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: عزت، استقلال و اقتدار از دستاوردهای نظام اسلامی است و بیان ثمرات انقلاب و دستاوردهای آن و انتقال این مفاهیم به نسل آینده می تواند نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی جوانان در مواجهه با دسیسه های دشمنان و انقلاب اسلامی ایفا کند.

ورزنه

در ادامه سرهنگ براتی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار نمود: ایجاد وحدت و خودباوری، ظلم ستیزی، امید به آینده روشن و لزوم تبیین ماهیت انقلاب اسلامی برای جوانان باید در تمامی مراسم های دهه فجر انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی مطالبی را در مورد عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی بیان نمود و سه عامل .رهبری ولایت،اسلام و وحدت مردم را از عوامل مهم پیروزی انقلاب دانست و در ادامه به بیان خاطراتی ازعملیات کربلای 5 و رشادتهای رزمندگان اسلام در به ثمرنشستن این انقلاب و حفظ آن پرداخت و یاد و خاطره امام شهدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

ورزنه

فرمانده ناحیه امام علی(ع) در پایان به حفظ انقلاب در این زمان اشارهه و بیان کرد: انقلاب اسلامی ما با رهبری امام خمینی(ره) و با فداکاری مردم در بهمن 1357 به پیروزی رسید و ما باید این انقلاب را با تبعیت از مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) و با همان روحیه ولایتمداری، انقلابی و عاشورایی حفظ کنیم.

ورزنه ورزنه

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.