سرویس: اجتماعی 17:05 - یکشنبه 30 آبان 1395

اداره گاز منطقه 6 افتتاح شد

زمستان امسال قطعی گاز نداریم/ صرفه‌جویی در مصرف فرصتی برای صادرات گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید بر اینکه صرفه جویی حتی در یک متر مکعب گاز طبیعی، فرصتی برای صادرات گاز ایجاد می کند، گفت: در صورت مصرف بهینه و ایمن مردم زمستان امسال هیچگونه قطعی گاز نخواهیم داشت.

به گزارش اصفهان شرق، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در مراسم افتتاحیه اداره گاز منطقه 6 گفت: امروز بیش از 99 درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و با افتتاح اداره گاز منطقه 6،  فرصت خوب دیگری برای خدمتگزاران شرکت گاز به مردم فراهم شده است.
سید مصطفی علوی افزود: شرکت گاز استان اصفهان تاکنون 10 شهید سربلند را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که 8 ساختمان به نام های معظم این شهدا ثبت کرده و امروز نیز شاهد نامگذاری نهمین ساختمان این شرکت به نام شهید جاوید الاثر نوروز شعر باف هستیم.
وی،کسب تندیس برنزین در سیزدهمین جایزه ملی کیفیت ایران، توسط شرکت گاز استان اصفهان را به عنوان اولین شرکت دولتی در سطح کشور، یک برند و اعتبار ارزشمند  برشمرد و افزود: معتقدیم که کسب این تندیس مسئولیت کارکنان شرکت گاز استان اصفهان را سنگین تر و خطیر ترکرده است.
 مهندس علوی خاطر نشان ساخت، شرکت گاز استان اصفهان برای رسیدن به این جایگاه چهار استراتژی را سرلوحه امور خود  قرار داده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار داشت: چابکی و سرآمدی در عملیات، توسعه فرصت های درآمدی ، رشد بهره وری و شهروند خوب بودن چهار استراتژی تعریف شده در این شرکت است که همه برنامه ها و فرآیندها ی شرکت در جهت تحقق آن ها اجرایی می شود.
 مهندس علوی، با بیان اینکه امروز هوای اصفهان از نظر میزان آلایندگی و آب در شرایط نامطلوبی است تصریح کرد: البته هوای اصفهان در سال 95، نسبت به سال های گذشته از نظر تعداد روزهای هوای پاک شرایط بهتری داشته که نقش شرکت گاز استان اصفهان با توجه به گازرسانی به نیروگاه ها و واحدهای صنعتی در این مهم، بسیار قابل ملاحظه است.
وی،گفت: این شرکت از مشترکین خوب و معتقدی برخوردار است و خدمات خود را در بخش خانگی و صنعتی تا مرز 100 درصد گسترش داده است اما در این میان برخی واحدهای صنعتی در پرداخت مطالبات این شرکت کوتاهی می کنند.
وی، از مسولان ارشد استان خواست تا با ترغیب مردم در زمینه پرداخت به موقع گاز بهاء و وصول مطالبات ، شرکت گاز استان اصفهان را حمایت نمایند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین با تاکید بر مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی ازسوی مشترکین گفت: باید از تمامی صنایع و امکانات موجود بویژه گاز طبیعی که نعمتی پاک، ارزان و خدادادی است به درستی و بهینه استفاده نماییم .
 علوی بیان داشت: صرفه جویی حتی در یک متر مکعب گاز طبیعی، فرصتی برای صادرات گاز ایجاد می کند.
 مهندس علوی از رضایتمندی 75 درصدی مردم از خدمات این شرکت خبر داد و گفت: انتظار این شرکت از مردم شریف استان حفظ و نگهداری صحیح تجهیزات گازرسانی به ویژه کنتور، علمک و رگولاتور به عنوان امانتی نزد مردم می باشد.
وی تاکید کرد: درصورتی که مردم گاز را بهینه و ایمن مصرف نمایند، هیچگونه قطعی گاز طی زمستان امسال نخواهیم داشت.
در ادامه رئیس بهره برداری گاز مرکز استان نیزدر آیین افتتاحیه امروز گفت: در این استان بالغ بر یک میلیون 600 هزار مشترک گاز طبیعی داریم که از این تعداد 560 هزار مشترک در شهر اصفهان ساکن هستند.
حسین بندگانی بیان داشت: در شهرستان اصفهان 14 شهر و 289 روستا از نعمت گاز بهره مند بوده که بیش از   6800 کیلومتر شبکه گذاری و 363 هزار علمک برای  گازرسانی به این حجم از مشترکین اجرا شده است.
وی بیان داشت: به منظور تکریم ارباب رجوع، ارائه خدمات کیفی تر به مشترکین، جلوگیری از تجمیع حجم انبوهی از مشترکین در یک منطقه و ایجاد تبادل و توازن مشترکین ، 181هزار مشترک منطقه 3 به دو بخش تقسیم شده و با افتتاح اداره گازمنطقه 6 اصفهان، تعداد 86 هزار مشترک اصفهانی تحت خدمات این منطقه قرار می گیرند.
بندگانی افزود: منطقه 6 اصفهان دارای شهرهای بهارستان، محمد آباد، نصر آباد، حسن آباد، اژیه و زیار و مشترکین جنوب شرقی اصفهان شامل ؛بخش شرقی خیابان چهارباغ بالا، خیابان های میرفندرسکی، شیخ صدوق، سعادت آباد، مرداویچ، فرایبورگ، نیکبخت، مصلی، فیض، شیخ مفید، حاج آقا رحیم ارباب، سجاد ، قائم، سپهسالار ، ملاصدرا، آپادانا، آبشار اول- دوم و سوم می باشد که مشترکین آن می بایست از این پس برای دریافت خدمات گازرسانی به اداره گاز منطقه شش واقع در خیابان چهار باغ بالا، جنب شرکت گاز استان اصفهان (ساختمان شهید شعرباف) مراجعه فرمایند.
وی در پایان گفت: همچنین اداره گاز منطقه 6 اصفهان ، 58 روستای گاز دار و 49 هزار و 200 علمک و 9 پست امداد و 9 گازبان  را نیز شامل می شود.
انتهای پیام/خبرفارسی
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.