سرویس: سیاسی 10:35 - یکشنبه 30 آبان 1395

برنامه های هفته بسیج در اصفهان تشریح شد

تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذرماه/ غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای سراسر استان در هفته بسیج

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد در هفته بسیج در اصفهان گفت: هم‌زمان با ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان امام خمینی (ره) تجمع بزرگ بسیجیان استان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص هفته بسیج اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و گوهری گران‌بهایی است که حضرت امام راحل در پنجم آذر 1358 فرمان تشکیل آن را صادر کردند.

*بسیج جلوه‌گاه استکبارستیزی، انقلابی گری و اقدام انقلابی

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا با اشاره به حضور بسیج در تمام صحنه‌های نظام از زمان بدو تشکیل این نهاد، گفت: بسیج و بسیجیان قبل، حین و بعد از دوران دفاع مقدس در هر صحنه چالش آمیزی که برای نظام به وجود آمده وارد میدان شده و با سربلندی و موفقیت از آن بیرون آمده است.
وی بابیان اینکه در دوران دفاع مقدس تا زمانی که بسیج ورود پیدا نکرده به توفیقات زیادی دست پیدا نکرده بودیم، تأکید کرد: حضور مؤثر نیروهای بسیجی که متشکل از آحاد امت اسلامی خودمان است، تأثیر بسزایی در جبهه‌های حق علیه باطل داشتند، همچنین نیروهای بسیجی تا سطوح مدیریتی بالا و اداره جنگ نقش ایفا کردند.
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: در کشور تفکر و فرهنگ بسیجی هرکجا و در هر مجموعه از کشور رسوخ کرد شاهد پیشرفت‌های مختلفی در آن موضوع هستیم.
سردار فدا شجره طیبه بسیج را شاهد و نمونه‌ای از استکبارستیزی، انقلابی گری و اقدام انقلابی کردن ملت ایران اظهار کرد و افزود: دشمنان نظام هجمه‌های سنگینی را علیه این نهاد انقلابی به راه انداخته‌اند ولی به حول و قوه الهی امروز بسیج درزمینهٔ آموزش، سازمان‌دهی مردم و راه‌اندازی شجره طیبه صالحین اقدامات مؤثری را در خنثی‌سازی حربه‌های جنگ نرم دشمن بکار برده است.
وی با تأکید بر باقی ماندن بخش نظامی بسیج به قوت خود گفت: تشکیل و سازمان‌دهی گردان‌های بیت‌المقدس، کوثر و همچنین گردان‌های عاشورا و امام حسین همه ظرفیت‌های خوبی است که نقش و تأثیر روحیه نظامی بسیج را در داخل کشور به‌روز نگه‌داشته است.
* تجمع بزرگ بسجیان در پنج آذر
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بابیان اینکه برنامه‌های متنوعی را برای هفته بسیج در سطح استان اصفهان در نظر گرفته‌ایم، اظهار کرد: تجمع عظیم بسیجیان در روز 5 آذر مصادف با روز جمعه ازجمله این برنامه‌ها است که در آن بسیجیان سراسر استان در قالب هیئت‌های عاشقان مهدی (عج) و عاشقان ولایت با تجمع و گردهمایی خود در مکان‌های مختلف و انتقال به محل تجمع اصلی و بعد هم حرکت به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه، وحدت، همدلی و حضور خودشان را به معرض نمایش می‌گذارند.
سردار فدا با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بسیج، گفت: افتتاحیه برنامه‌های متعددی ازجمله طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برگزاری نشست‌های روشنگری، بصیرت افزایی، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در طول هفته بسیج با عنوان بسیج انقلابی و خدمتگزار برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: اعزام گروهای جهادی و گروه‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم برای ویزیت رایگان و خدمتگزاری به مردم، برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای اقتصاد مقاومتی استان در قالب قطب‌های صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی به همراه مشاوره کارآفرینی و اشتغال‌زایی، برگزاری یادواره‌های شهدا در قالب اقشار مختلف در طول هفته بسیج و همچنین برگزاری و برپایی نمایشگاه از عملکرد و اقدامات بسیج در قالب حوزه و پایگاه و نواحی در هفته بسیج اجرا می‌شود.
* برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز اربعین گفت: برنامه‌ریزی به‌منظور حضور مؤثر بسیجیان استان در راهپیمایی بزرگ اربعین در مراکز شهرستان‌ها و استان، تبیین گفتمان انقلابی گری با حضور نخبگان بسیجی در مدارس، برگزاری روز بسیج قشر طلاب و دانشجویی، برگزاری همایش شکوه هجرت و تقدیر از گروه‌های جهادی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای هفته بسیج است.
سردار فدا بابیان اینکه سرکشی از خانواده‌ای معزز شهدا از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در طول سال توسط نیروهای بسیج انجام می‌گیرد، اظهار کرد: در هفته بسیج به‌صورت ویژه‌برنامه دیدار با خانواده معزز شهدای بسیجی و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا انجام خواهد گرفت.
وی یادآور شد: سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه پنجم آذرماه در اصفهان به مناسبت  پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان امام خمینی (ره) سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان است.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.