سرویس: اجتماعی 00:31 - شنبه 29 آبان 1395

در ادامه حمایت از راه شهید خزایی انجام شد؛

میثاق خبرنگاران اصفهان شرق با شهدای مدافع حرم

187 نفر فعال رسانه و خبرنگاران نوشتاری و دیداری رسانه های استان اصفهان در حمایت از نخستین شهید مدافع حرم خبرنگار، کمپینی با این نام راه اندازی کردند.

به گزارش اصفهان شرق، محسن خزائی خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید در حالی که از حدود 3 سال پیش به‌عنوان خبرنگار شبکه خبر در مناطق عملیاتی سوریه مشغول به فعالیت بود و شهادت بالی برای رسیدن به معبودش شد.

به منظور اعلام حمایت از راه شهدای حرم به ویژه شهید محسن خزایی خبرنگار مدافع حرم، جمعی از اصحاب رسانه اصفهان در کمپینی حضور خود به عنوان خبرنگاران مدافع حرم اهل بیت(ع) را در فضای مجازی اعلام کردند.

تا کنون بیش از 187 نفر از مدیران، سردبیران، خبرنگاران و عکاسان خبری در این کمپین نام نویسی کرده اند تا با سلاح ایمان و تقوا، پرچم اطلاع رسانی را به درستی در راه محافظت از آرمان های اسلامی برافراشته نگه دارند.

تیم خبری و تحریریه اولین رسانه مردمی شرق شهرستان اصفهان« اصفهان شرق» نیز با اعلام حمایت از راه شهدا، خصوصا شهید خبرنگار، نام خود را به ثبت رساندند.

خبرنگاران به صورت داوطلبانه حضور خود را برای پوشش خبری در سوریه و دفاع از حریم اسلام اعلام کردند تا با قلم خود، روایت زیبای حضور در جبهه حق را بر صفحه رسانه و مطبوعات به تصویر کشند.

در این فراخوان اسامی بنا به درخواست اصحاب رسانه اصفهان نوشته می شود و در پایان نیز بیانیه ای صادر خواهد شد.

این کمپین به صورت خودجوش و به پیشنهاد تعدادی از خبرنگاران اصفهانی برای حمایت از راه شهید خزایی نخستین شهید رسانه در سوریه تشکیل شد و هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.