سرویس: سیاسی 09:25 - شنبه 29 آبان 1395

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی:

انتخابات آمریکا نظام سیاسی این کشور را تحقیر کرد/ اگر شهدای مدافع حرم نبودند نوامیس مسلمین زیر چکمه تروریست ها له می شدند

این انتخابات نشان داد که شخص اول یک کشور که ادعای حکمرانی در جهان را دارد چقدر از نظر اخلاقی و فرهنگی از ارزش ها فاصله دارد و چقدر نظام سیاسی این کشور رو به زشتی گرائیده است.

به گزارش اصفهان شرق، نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در برنامه عطر عاشقی که در حسینیه اعظم شهر بادرود برگزار شد با اشاره به مناظره انتخاباتی در آمریکا و انتخاب رئیس جمهور جدید در این کشور اظهار کرد: در این مناظره انتخاباتی نظام سیاسی این کشور تحقیر شد و  انتخابات نشان داد مردم آمریکا نقدهای صریح رئیس جمهور جدید به نظام سیاسی حاکم بر آمریکا را تائید کرده اند.

حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد افزود: این انتخابات نشان داد که شخص اول یک کشور که ادعای حکمرانی در جهان را دارد چقدر از نظر اخلاقی و فرهنگی از ارزش ها فاصله دارد و چقدر نظام سیاسی این کشور رو به زشتی گرائیده است.

وی گفت: به گفته همین منتخب مردم آمریکا، داعش و گروه های تکفیری را آمریکا و ایادی آن به وجود آورده است و کسانی که به صورت واقعی در حال جنگ با گروه های تروریستی هستند کشورهای ایران، عراق، سوریه و روسیه هستند.

عضو هیأت عالی حل اختلاف قوا و تنظیم روابط قوای سه گانه تاکید کرد: اگر امروز شهدای مدافع حرم و رزمندگان اسلام نبودند، نوامیس مسلمانان زیر چکمه های تروریست ها له می شدند.

وی ادامه داد: نظام حاکم بر جهان از توان خود برای به انحراف کشیدن جوامع بشری کمک گرفته و برای رسیدن به این مهم از هیچ ابزار و تلاشی فروگذار نمی کند.

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی خطاب به اقشار مختلف مردم در جامعه اسلامی تصریح کرد: باید در مقابل این جریان ایستاد و با تلاش در عرصه های تولید علم، اقتدار دفاعی، شکوفایی اقتصادی و همراه با وحدت ملی دغدغه روح انتظار را که همان اقامه حق است را برطرف کرد، در حقیقت باید باطل را شناخت و مقابل آن ایستاد.

وی با بیان اینکه هر کس اراده اش ایستادگی در مقابل باطل باشد، عاشورایی است، افزود: داعشی ها و تکفیری ها به دست استکبار به سرکردگی آمریکا به وجود آمدند تا مقابل جریان آزادی خواه، انسان ساز و عدالت گستر اسلام بایستد و خوشبختانه به دست عاشقان مکتب امام حسین (ع) و دین اسلام در حال سرکوب شدن هستند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد تاکید کرد: کسانی که در راه سرکوب این جریان تروریستی قدم گذاشته اند جز به تفکر عاشورایی و انقلابی نمی اندیشند.

وی ابراز کرد: بسیاری در میدان نبرد و با حضور در جبهه های دفاع حق از باطل و به عنوان مدافع حرم و عده ای در عرصه ادب و با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مکتب عاشورا را قدر دانسته و آن را پاس داشته اند.

عضو هیأت عالی حل اختلاف قوا و تنظیم روابط قوای سه گانه اضافه کرد: با توجه به اینکه آزادی خواهان جهان به این مهم رسیده اند که در جهان به حق عمل نمی شود، روند بازگشت به مکتب عاشورایی تسریع یافته است و امروز شاهد تجلی مکتب عاشورا در متن زندگی مردم هستیم.

وی خاطر نشان کرد: به طور حتم اگر مکتب عاشورا در کار نبود نه دفاع مقدسی شکل می گرفت و نه هیچ کس حاضر بود تا فرزند خود را در راه دفاع از اسلام فدا کند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.