سرویس: اجتماعی 10:35 - شنبه 29 آبان 1395

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان عنوان کرد؛

اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم روز اربعین در اصفهان

تمهیدات ترافیکی برای برپایی مراسم‌های روز اربعین از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان در اصفهان اعلام شد.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان گفت: با توجه به برپایی مراسم‌های ویژه عزاداری در سه نقطه شهر اصفهان شامل امامزاده جعفر، امامزاده ردان و میدان امام علی (ع) به همین دلیل پلیس به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم‌ها و خدمت به عزاداران حسینی اقدام به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به این نقاط می‌کند.

وی افزود: براین اساس با توجه به تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی در میدان امام علی (ع) از ساعت 7 صبح روز اربعین توقف هرگونه وسیله نقلیه در طول کنار گذر خیابان‌های ولیعصر و عبدالرزاق به سمت میدان امام علی (ع) ممنوع بوده و در صورت مشاهده خودروها به پارکینگ منتقل می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان بیان کرد: همچنین ماموران پلیس راهور در تقاطع‌های ولیعصر، کمال، عبدالرزاق و سنبلستان و حکیم مستقر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می‌کنند.

وی از رانندگان خواست از توقف دوبله در طول مسیرهای یاد شده و حریم خیابان‌ها  اکیداً خودداری کنند.

چلمقانی گفت: همچنین از آنجا که حجم گسترده‌ای از زائران اربعین همه ساله در محل امامزاده جعفر واقع در جاده فرودگاه به عزاداری می‌پردازند به همین جهت پوشش ترافیکی از میدان لاله در باند خلاف جهت به سمت امام‌زاده توسط ماموران پلیس شهرستان اصفهان انجام می‌گیرد و مسیرهای بعد از پل شهید طیاره به سمت فروگاه نیز توسط نیروهای پلیس راه استان پوشش داده خواهد شد.

وی به اجرای محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به امامزاد ردان اشاره کرد و گفت: در این مسیر نیز نیروهای پلیس راهور در طول بزرگراه روح الامین (آبشار سوم) و روبروی امامزاده و میدان قوچانی مستقر و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.