اصفهان شرق

دیدار مردم اصفهان با رهبری یک تجدید پیمان و حق مسلم است

کدخبر: 118286
1395/08/28 در ساعت 12:45

به گزارش اصفهان شرق، سردار مجتبی فدا جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در رابطه دیدار مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب گفت: این دیدار تجدید بیعتی با رهبر معظم انقلاب بود و مردم اصفهان همانند ۲۵ آبان سال ۶۱ بار دیگر نشان دادند کماکان با عهدی که با امام و شهدا و مقام معظم رهبری بستند وفادار و پایدار هستند و این حق مسلم مردم اصفهان است.

وی در رابطه بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: معظم له سه نکته اساسی را تبیین و تاکید کردند: بصیرت، ، دشمن شناسی و ایستادگی و مقاومت و همانطور که ایشان فرمودند مردم با بصیرت عمل می کنند لذا مسئولان باید با بصیرت عمل کنند چرا که با عمل به این سه نکته توان فائق آمدن بر دشمن را خواهیم داشت.

وی در رابطه پیاده روی اربعین اذعان کرد: راهپیمایی اربعین بزرگترین حرکت فرهنگی و یک مانور سیاسی و مذهبی برای مسلمانان است که ان شاء الله در ادامه این پیاده روی به سمت قدس و به منظور آزادی مسجدالاقصی انجام خواهد شد.

وی در پایان افزود: این راهپیمایی یک حرکت وحدت آفرین است و بارها اثبات شده که هرگاه میان مسلمین اتحاد برقرار شده جامعه جهانی از این حرکت تاثیر مثبت می پذیرد.

انتهای پیام/ندای اصفهان