اصفهان شرق

اصفهان می تواند الگوی تمام عرصه ها باشد/ دشمن اقتصاد ما را هدف قرار داده است

کدخبر: 118281
1395/08/28 در ساعت 11:45

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی پیرامون دیدار  دیروز مردم اصفهان با رهبر انقلاب در گفتگو اختصاصی با ایمنا گفت:  رهبر معظم روز گذشته دیدار مردم اصفهان را پذیرفتند و مطالب  حکیمانه ایشان  در خصوص  اصفهان می تواند الگو باشد.
وی با  اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص  تشییع  370 شهید در روز 25 آبان سال 61 اذعان داشت:  تا آخر آبان ماه همان سال 250 شهید دیگر در اصفهان تشییع شد و در همان ماه 620 شهید وارد اصفهان شد این در حالی بود که در همان روزها نیروهای به لشگر امام حسین (ع) و نجف  اعزام می شدند به طوری که حضرت امام (ره) فرمودند  مثل اصفهان را می توانید پیدا کنید که در یک روز 370 شهید را تشییع کرده باشند  و در همان روز اعزام به جبهه داشته باشند.
این نماینده مردم با بیان این که رهبر معظم  انقلاب  استان اصفهان را استان  استقامت و ایستادگی و با مردم  صبور معرفی کردند اذعان داشت:لازم است راه شهدا و آرمان شهدا با عظمت و بزرگواری پاس و گرامیداشت  به طوری که خاطره شهدا را حفظ کرده و دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم.
وی از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص راهپیمایی اربعین سخن به میان آورد و بیان کرد:  ایشان فرمودند این شور و شوق و حرکت، حتی اگر با خطر همراه باشد، همواره در دل مردم و جوانان ما با  قدرت مغناطیسی امام حسین (ع) موج می زند و این سرمایه را باید حفظ کرد زیرا ضامن بقای کشور است.
سالک با بیان این مطلب که رهبر معظم انقلاب  شناسنامه اصفهان را شهر علم، دین، ولایت، کار و ابتکار، هنر و فرهنگ، و شهادت معرفی کردند تصریح کرد: ایشان فرمودند مردم استان اصفهان در فداکاری و ایثار برای کشور و دین خدا پیشگام و پیش‌قدم بوده‌اند، و شهیدان بزرگ و نام‌آوری همچون آیت‌الله بهشتی، همت، خرازی، کاظمی و ردّانی‌پور از این منطقه بوده اند.
وی با بیان این که دشمن اقتصاد ما را هدف قرار داده است ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند باید نقاط ضعف  و مورد هدف دشمن شناسایی شود و با طراحی و انگیزه و با فکر بلند این نقاط را خنثی کرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس  با اشاره به این که  رهبر معظم انقلاب انفاق مال در راه خدا و  خیرین و صرفه‌جویی را از دیگر خصوصیات مردم اصفهان برشمردند افزود: مردم اصفهان ظرفیت های  زیادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی  و موارد دیگر ادارند  و این استان قابلیت الگو شدن دارد.
وی  اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب  مهمترین نیاز کشور بخصوص برای نخبگان و مسئولان کشور  را  بصیرت سیاسی و اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی و اتحاد حفظ استحکام درونی دانستند و با تحقق این مهم می توان بر قدرت ها پیروز شد .
این نماینده مردم  تاکید کرد: آمریکا به جز شر و خصومت خیر دیگری به ما نرسانده لذا مسوولان باید مسائل  پیرامونی را با بصریت سیاسی ببینند.

انتهای پیام/ایمنا