سرویس: اقتصادی » اقتصاد مقاومتی 11:45 - جمعه 28 آبان 1395

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی

اصفهان می تواند الگوی تمام عرصه ها باشد/ دشمن اقتصاد ما را هدف قرار داده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اصفهان ظرفیت های زیادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و دیگر بخش ها دارند و این استان می تواند در تمام عرصه ها الگو باشد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی پیرامون دیدار  دیروز مردم اصفهان با رهبر انقلاب در گفتگو اختصاصی با ایمنا گفت:  رهبر معظم روز گذشته دیدار مردم اصفهان را پذیرفتند و مطالب  حکیمانه ایشان  در خصوص  اصفهان می تواند الگو باشد.
وی با  اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص  تشییع  370 شهید در روز 25 آبان سال 61 اذعان داشت:  تا آخر آبان ماه همان سال 250 شهید دیگر در اصفهان تشییع شد و در همان ماه 620 شهید وارد اصفهان شد این در حالی بود که در همان روزها نیروهای به لشگر امام حسین (ع) و نجف  اعزام می شدند به طوری که حضرت امام (ره) فرمودند  مثل اصفهان را می توانید پیدا کنید که در یک روز 370 شهید را تشییع کرده باشند  و در همان روز اعزام به جبهه داشته باشند.
این نماینده مردم با بیان این که رهبر معظم  انقلاب  استان اصفهان را استان  استقامت و ایستادگی و با مردم  صبور معرفی کردند اذعان داشت:لازم است راه شهدا و آرمان شهدا با عظمت و بزرگواری پاس و گرامیداشت  به طوری که خاطره شهدا را حفظ کرده و دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم.
وی از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص راهپیمایی اربعین سخن به میان آورد و بیان کرد:  ایشان فرمودند این شور و شوق و حرکت، حتی اگر با خطر همراه باشد، همواره در دل مردم و جوانان ما با  قدرت مغناطیسی امام حسین (ع) موج می زند و این سرمایه را باید حفظ کرد زیرا ضامن بقای کشور است.
سالک با بیان این مطلب که رهبر معظم انقلاب  شناسنامه اصفهان را شهر علم، دین، ولایت، کار و ابتکار، هنر و فرهنگ، و شهادت معرفی کردند تصریح کرد: ایشان فرمودند مردم استان اصفهان در فداکاری و ایثار برای کشور و دین خدا پیشگام و پیش‌قدم بوده‌اند، و شهیدان بزرگ و نام‌آوری همچون آیت‌الله بهشتی، همت، خرازی، کاظمی و ردّانی‌پور از این منطقه بوده اند.
وی با بیان این که دشمن اقتصاد ما را هدف قرار داده است ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند باید نقاط ضعف  و مورد هدف دشمن شناسایی شود و با طراحی و انگیزه و با فکر بلند این نقاط را خنثی کرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس  با اشاره به این که  رهبر معظم انقلاب انفاق مال در راه خدا و  خیرین و صرفه‌جویی را از دیگر خصوصیات مردم اصفهان برشمردند افزود: مردم اصفهان ظرفیت های  زیادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی  و موارد دیگر ادارند  و این استان قابلیت الگو شدن دارد.
وی  اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب  مهمترین نیاز کشور بخصوص برای نخبگان و مسئولان کشور  را  بصیرت سیاسی و اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی و اتحاد حفظ استحکام درونی دانستند و با تحقق این مهم می توان بر قدرت ها پیروز شد .
این نماینده مردم  تاکید کرد: آمریکا به جز شر و خصومت خیر دیگری به ما نرسانده لذا مسوولان باید مسائل  پیرامونی را با بصریت سیاسی ببینند.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.