سرویس: اقتصادی 09:25 - جمعه 28 آبان 1395

وزیر سابق اطلاعات:

مسؤولان نظام توجه کنند از مسیر شهدا جا نمانند/ تحریم‌های امروز در مقابل تحریم‌های جنگ تحمیلی بسیار ناچیز است

وزیر سابق اطلاعات گفت: مسؤولان نظام باید توجه کافی را انجام دهند که از این مسیر شهدا جا نمانند، چرا که امروز می‌بینیم استکبار با اقدامات و کارشکنی‌هایی گسترده‌ای در منطقه در مقابل حماسه‌های مدافعان حرم به زانو در آمده است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام حیدر مصلحی در مراسم تشییع 5 شهید گمنام در اصفهان واقعه تشییع 370 شهید را در 25 آبان سال 61 نشان از دلدادگی مردم این استان به ولایت دانست و افزود: شهدا در همه صحنه‌ها حاضرند و ما را مدیریت می‌کنند.

وی راهپیمایی اربعین 20 میلیونی را به مدیریت امام حسین (ع) و برای زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) دانست و اظهار کرد: اربعین حسینی با عظمتی که دارد به خوبی توانسته اثرگذاری را بر سیستم رسانه استکباری بگذارد و در جهان مؤثر واقع شود.

وزیر سابق اطلاعات با بیان هجمه سنگینی که کشورهای اروپایی و آمریکایی برای خرید کتاب‌های زندگی‌نامه و تاریخ امام حسین(ع) توسط مردم روبرو هستند عنوان کرد: ایران با وجود تحریم‌هایی که بر او تحمیل شده است کماکان در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداشته است.

وی تحریم‌های امروز را در کنار تحریم‌های دوران دفاع مقدس بسیار ناچیز برشمرد و تصریح کرد: ایران از لحاظ امنیتی، دفاعی و نظامی از سطح بالایی برخوردار است که دشمنان نیز از همین پیشرفت‌های ایران می‌ترسند.

حجت الاسلام مصلحی آل سعود را دشمن انقلاب اسلامی خواند و افزود: عربستان از جمله کشورهایی بود که در جنگ تحمیلی با تمام توان از عراق پشتیبانی می‌کرد؛ به خاطر همین دلایل است که لزوم تجزیه و تجلیل تاریخ جنگ تحمیلی احساس می‌شود تا بتوانیم از آن درس بگیریم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از شهدای دفاع مقدس جنگ تحمیلی را ندیده‌اند اما در دفاع به حریم ولایت حماسه‌های بزرگی آفریده‌اند گفت: مسؤولان نظام باید توجه کافی را انجام دهند که از این مسیر جا نمانند، چرا که امروز می‌بینیم استکبار با اقدامات و کارشکنی‌هایی گسترده‌ای هم که در منطقه انجام داده در مقابل حماسه‌های مدافعان حرم به زانو در آمده است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.