سرویس: اجتماعی 08:00 - جمعه 28 آبان 1395

استاندار اصفهان:

تعابیر مقام معظم رهبری درباره اصفهان مسؤولیت ما را سنگین‌تر می‌کند

را سنگین‌تر می‌کند

استاندار اصفهان گفت: بر اساس تعابیر رهبر انقلاب تلاش و کوشش مسؤولان باید در برنامه‌ریزی‌ها چند برابر ،تغییری در رویکرد و عملکرد مدیران صورت گیرد و نمود آن نیز باید در خدمت به مردم کاملاً آشکار و مشخص شود.

به گزارش اصفهان شرق، رسول زرگرپور در ابتدای جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به دیدار  جمع کثیری از مردم و مسئولین استان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهارداشت: دیروز روز بسیار بزرگ و جاودانه‌ای برای استان اصفهان بود و امیدواریم که نتایج این دیدار در آینده خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی خوب صورت گرفته، مردم از شهرستان‌ها و مرکز استان و گروه‌های مختلف با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند، گفت: پیش از دیدار مردمی، در جلسه‌ای کوتاه، حدود ۵۰ نفر از مسؤولان استانی، مسؤولان اصفهانی در مرکز، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مسئولان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

زرگرپور با بیان اینکه در این دیدار دو موضوع مهم و اساسی استان مورد بحث قرار گرفت، افزود: رهبر معظم انقلاب تعابیر مهم و بزرگی را در خصوص مردم اصفهان بکار بردند تا جایی که فرمودند خداوند اصفهان را برای این کشور نگهدارد.

وی افزود: نکته مهمی که در این دیدارها وجود داشت این بود که مقام معظم رهبری علیرغم همه مشکلات و مسائل کلان کشور، در خصوص تمامی مسائل استان اشراف کامل دارند و رهنمودهای موثری را بیان فرمودند.

استاندار اصفهان ادامه داد: در این دیدار ثابت شد که مردم اصفهان بسیار نوظهور و خوب عمل کردند، شعارها معنادار و زیبا تنظیم شده بود، زحمات خوبی کشیده شده بود و مراسمی ماندگار را رقم زد و مردم از سویدای وجود و عمق دل وجان فریاد زدند و با رهبر معظم انقلاب پیمانی دوباره بستند و تقاضا کردند که این دیدار در سال‌های آینده هم ادامه پیدا کند.

وی خطاب به مسؤولان گفت: باید به این فکر کنیم که با توجه به تعابیر مقام معظم رهبری در خصوص مردم اصفهان، چگونه می‌خواهیم شأن این مردم را حفظ کنیم و باید بدانیم که فرمایشات ایشان مسئولیت ما را ده‌ها برابر سنگین‌تر می‌کند.

زرگرپور اظهارداشت: تک تک مسؤولان باید احساس کنند که بر اساس تعابیر رهبری تلاش و کوشش خود را در برنامه‌ریزی‌ها چندین برابر کنند و با توجه به این اتفاق بزرگ باید تغییری در رویکرد و عملکرد مدیران ایجاد شود و نمود آن باید پس از این سفر تاریخی و معنوی و بعد از این مراسم حماسی در خدمت به مردم کاملاً آشکار و مشخص شود.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.