سرویس: جهادومقاومت 12:15 - پنجشنبه 27 آبان 1395

صبح امروز انجام شد

تشییع پیکر مطهر 5 شهید دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم

در راستای گرامیداشت سالروز تشییع پیکر مطهر 370 شهید عملیات محرم در سال 1361 و در آستانه اربعین حسینی، صبح امروز مراسم تشییع پیکر مطهر 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس به همراه یک شهید مدافع حرم برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، در راستای گرامیداشت سالروز تشییع پیکر مطهر 370 شهید عملیات محرم در سال 1361 و در آستانه اربعین حسینی، صبح امروز مراسم تشییع پیکر مطهر 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس به همراه یک شهید مدافع حرم برگزار شد.

پیکر مطهر 5 تن از این شهدا از ساعت 8 صبح با حضور پرشور مردم از چهارراه نورباران به سمت باغ غدیر تشییع و در محوطه ورودی شرقی باغ موزه دفاع مقدس تدفین خواهد شد و پیکر شهید مدافع حرم نیز در گلستان شهدای اصفهان تدفین می‌شود.

یکی از این شهدا، جوان 20 ساله‌ای است که در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده است؛ دو تن دیگر از این شهدا، نوجوان 16 ساله‌ای که در عملیات محرم و در منطقه شرهانی به شهادت رسیده و جوان 22 ساله‌ای که در عملیات والفجر یک و در منطقه فکه به شهادت رسیده بوده‌اند.

شهید دیگری نیز در سن 17 سالگی در عملیات ایذایی والفجر 8 و در جزیره ام‌الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، جوان 18 ساله دیگری نیز که در عملیات والفجر 4 و در منطقه پنجوین به شهادت رسیده از جمله دیگر شهدایی است که پس از تفحص، روز 25 آبان بر روی دوش مردم اصفهان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش فارس، شهید مدافع حرم غلامرضا کریمی نیز یکی دیگر از شهیدان است که طی درگیری با نیروهای تکفیری در سوریه به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.