سرویس: اجتماعی 12:50 - چهارشنبه 26 آبان 1395

در پی افزایش آلایندگی هوا

بیماران قلبی، ریوی و خانم‌های باردار از تردد در هسته مرکزی شهر خودداری کنند

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به وضعیت آلاینده‌ها در استان گفت: در حال حاضر توصیه می‌کنیم که افراد با بیماری‌های قلبی، ریوی و خانم‌های باردار در هسته مرکزی شهر تردد نکنند و حدالامکان از منزل خارج نشوند.

به گزارش اصفهان شرق، محمد رفیعی درباره توصیه‌های سلامت در وضعیت آلایندگی هوا اظهار کرد: فعلا در اصفهان در وضعیت هشدار برای گروه‌های حساس جامعه هستیم و هنوز شرایط آلایندگی در حدی نیست که مانع از حضور تمام گروه‌ها شود.

وی با اشاره به شرایط فعلی هوا و آلاینده‌ها در استان افزود: در حال حاضر توصیه می‌کنیم که افراد با بیماری‌های قلبی، ریوی و خانم‌های باردار در هسته مرکزی شهر تردد نکنند و حتی‌الامکان از منزل خارج نشوند.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان در خصوص استمرار این وضعیت نیز عنوان کرد: طبق آن چیزی که از سوی هواشناسی اعلام شده با ورود سامانه ناپایداری به استان در چند روز آینده از میزان آلاینده‌ها کاسته خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه شاخص آلایندگی بالای 160 برای عموم جامعه خطرناک است، خاطرنشان کرد: با شاخص آلایندگی هوایی که در حال حاضر داریم نیاز به اقدام خاص پزشکی وجود ندارد مگر اینکه شرایط به حدی برسد که هوا برای تمام گروه‌ها ناسالم اعلام شود و یا به وضعیت اخطار برسیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.