سرویس: دولت 16:05 - سه شنبه 25 آبان 1395

یک کارشناس مسائل سیاسی:

توهین کنندگان به منتقدان برجام، چشم و گوششان را بر حقایق باز کنند

انسان تعجب می کند از کسانی که به منتقدان برجام توهین می کنند و حال آن که بیش از همه رهبر معظم انقلاب ناکارآمدی برجام را فریاد می زنند که امیدواریم این گونه افراد چشم و زبانشان را بر حقایق باز کنند.

به گزارش اصفهان شرق، یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مهم ترین حادثه روز دنیا یعنی انتخابات آمریکا، گفت: بر خلاف برخی که از مدت ها قبل سرنوشت اقتصادی کشور و سیاسی خودشان را بر انتخابات آمریکا مبتنی کرده بودند که نتیجه چه می شود باید عرض کنم از منظر مردم ایران سرنوشت ما و حل مشکلات ما هیچ ارتباطی به تغییر و تحولات درونی آمریکا ندارد.حجت الاسلام و المسلمین محمدی افزود: بر حسب تاکیدات رهبر معظم انقلاب، راه برون رفت از مشکلات اقتصادی بازگشت به درون و خود، توکل بر خدا، تکیه به توانمندی های داخلی و بها دادن به نیروهای ارزشی و انقلابی است.

وی تاکید کرد: لازم است فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار بگیرد که فرمودند: برخی وابسته ها یا از نفس افتاده ها در صدد القاء دو اشتباه به جامعه هستند؛ اول این که می گویند مرگ بر آمریکا و فریاد کشیدن برای آمریکا یک اقدام احساساتی است در صورتی که فریاد مرگ بر آمریکا برای دفاع از ارزش های انسانی است.

محمدی ادامه داد: دوم اینکه می گویند راه حل مشکلات سازش با آمریکا است که این فکر خطایی است و با ۱۰ دلیل می شود گفت که این حرف غلط و دروغ و فریب است و سازش با آمریکا مشکلات را بدتر و بیشتر می کند؛ همانطور که برجام گویای این ادعا است.

این کارشناس اظهار کرد: انسان تعجب می کند از کسانی که به منتقدان برجام توهین می کنند و حال آن که بیش از همه رهبر معظم انقلاب ناکارآمدی برجام را فریاد می زنند که امیدواریم این گونه افراد چشم و زبانشان را بر حقایق باز کنند.

انتهای پیام/دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.