اصفهان شرق

برگزاری نمایشگاه کتاب و جشنواره صنایع دستی در ورزنه/ تصاویر

کدخبر: 117984
1395/08/25 در ساعت 16:15

به گزارش اصفهان شرق، نمایشگاه کتاب و صنایع دستی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در جهت گسترش این فرهنگ مقدس با همکاری کانون پرورشی فکری کودک و نوجوانان و اداره آموزش و پرورش بن رود با حضور مسوولین افتتاح شد.

این جشنواره امروز با مشارکت شرکت کیسون در سالن اداره آموزش پرورش شهر ورزنه آغاز شده و تا 30 آبان ماه میزبان دوست داران کتاب و صناع دستی است.

 رئیس اداره آموزش و پرورش شهر ورزنه در حاشیه این مراسم به خبرنگار اصفهان شرق، گفت: در این نمایشگاه بیش از 4000  جلد کتاب با 2000 عنوان در موضوعات علمی، مذهبی، ادبیات، تاریخ، کودک ونوجوان ، روانشناسی فراهم شده است.

حیدری افزود: در 12 غرفه صنایع دستی و هنری با همکاری مدارس شهر ورزنه و بن رود  به نمایش گذاشته شده تا علاقمندان با بخشی از  هنرهای کودکان و نوجوانان آشنا شوند.

وی به هدف برگزاری جشنواره اشاره و اظهار کرد: در این جشنواره به دنبال آن هستیم که کودکان و نوجوان با برگزاری جشنواره کتاب بخرند و کتاب بخوانند و در مورد کتاب بحث و گفت و گو کنند. در نهایت نوشتن در مورد کتاب را یاد بگیرند و بتوانند به معرفی کتاب بپردازند.

 رئیس اداره آموزش و پرورش ورزنه با بیان اینکه جشنواره کتاب خوانی می‌تواند تأثیر مثبتی در توسعه کتاب و کتاب خوانی گروه سنی کودک و نوجوان داشته باشد، تصریح کرد: اهمیت کتاب و نمایشگاه کتاب برای همه ما روشن است و قطعاً برگزاری باشکوه این نمایشگاه با همت همه مقدور است و تلاش ما این است که این نمایشگاه در سطح بالی کیفی برگزار شود.