سرویس: اخبار شهرستان 11:49 - چهارشنبه 26 آبان 1395

رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان:

منطقه براآن دو باوزی توانمند هیئت فوتبال شهرستان اصفهان است/ معرفی مسئول هیئت ورزش جرقویه علیا در آینده نزدیک

رضا دهقان گفت: مسئولان باید کمک کنند تا با ورزش نشاط و شادی در منطقه شرق اصفهان رونق گیرد و بتوان مقابله خوبی با برخی اثرات بد خشکسالی کرد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق گفت: مسئولان باید کمک کنند تا با ورزش و به خصوص ورزش فوتبال نشاط و شادی در منطقه شرق اصفهان رونق یابد.

رضا دهقان با اشاره به پیشرفت هیئت فوتبال شهرستان و ارتقاء جایگاه رتبه ای از 23 طی سال گذشته به سه در سال 95 اظهار کرد: قطعا این ارتقاء نشان دهنده نوع فعالیت در شهرستان اصفهان است و این گام موثر نشد مگر در کنار همدلی و با برنامه ریزی با 14 هیات تابعه شهرستان اصفهان که بدون شک بازوان توانمند هیات فوتبال شهرستان اصفهان قلمداد می شود.

وی گذری کوتاه به عملکرد هیات های خود داشت و افزود: در هیات بخش جلگه برنامه ریزی صورت پذیرفته که روستاهای این بخش نیز مانند شهر هرند فعالیت های خود را به صورت سراسری زیر نظر رابط این هیات آقای قاسمی انجام دهند. همچنین در شهر اژیه با هیات فوتبالی که راه اندازی شده فوتبال به سرعت رو به پیشرفت هست و به زودی شاهد افتتاحیه زمین فوتبال ساحلی این هیات نیز خواهیم بود و آقای مومنیان نیز با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان در مورد بخش بن رود و هیات این بخش نیز اذعان کرد: با حضور آقای فرید به عنوان رئیس و همچنین جابر به عنوان دبیر که از اعضای شورای اسلامی شهر ورزنه این هیات نیز روند رو به رشد خود را به سرعت طی نموده است و امیدواریم که در آینده با هماهنگی بیشتر از این هیات نیز برنامه های خوبی را شاهد باشیم.

وی در رابطه با فوتبال بخش جرقویه سفلی گفت: فوتبال در این بخش از رونق خوبی برخوردار است و در حال حاضر نماینده ما تیم نصر آباد در آسیا ویژن فوتسال با قدرت به کار خود ادامه می دهد و در طول سه سال هیات فوتبال شهر نیک آباد جزو هیات های خوب شهرستان معرفی شده و امیدواریم که بخش را نیز در راستای اهداف هیات به تکامل برسانند.

دهقان در مورد بخش جرقویه علیا نیز اذعان کرد: با هماهنگی که با اداره ورزش و جوانان این بخش داریم به زودی مسئول این هیات نیز معرفی می گردد.

وی در مورد بخش مرکزی نیز گفت: این بخش از قبل به دو قسمت براآن شمالی و جنوبی تقسیم شده و با روی کار آمدن آقای عابدی این دو منطقه به عنوان دو بازوی توانمند نیز فعالیت های خود را زیر نظر هیات فوتبال بخش انجام خواهند داد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان از ظرفیت بالای فوتسال بهارستان و همچنین خوراسگان و قهجاورستان خبر داد.

دهقان با اشاره به اینکه باید ورزش را به نحو احسنت دنبال کرد، خاطرنشان کرد: مسئولان باید موجب نشاط و شادابی را در جامعه ایجاد کنند و با توجه به مشکلات بی آبی که در منطقه شرق اصفهان موجود هست با این ورزش و به خصوص رشته پر طرفدار فوتبال می توان از لحاظ روحی کمک زیادی را به این عزیزان کرد.

انتهای پیام/ جعفری هرندی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.