سرویس: اجتماعی 11:58 - دوشنبه 24 آبان 1395

شهردار محمد آباد گفت:

احیای صنعت گردشگری در شرق اصفهان از اهدف طلایی ما است

نصر اصفهانی گفت: اميدوارم در آينده اي نزديک به عنوان بخش خصوصي در صنعت گردشگري بتوانيم استان اصفهان و به خصوص شرق اصفهان را که امروز درگير بدترين شرايط بي آبي است از طريق صنعت گردشگري، بوم گردي و کويرنوردي احيا کنيم.

به گزارش اصفهان شرق، در هشتمين نمايشگاه فرصت هاي سرمايه گذاري کيش، پروژه هاي ارگ تاريخي محمدآباد، مجتمع رفاهي -بهداشتي امام رضا، بوم گردي منطقه و اکوتوريسم اين شهر براي جذب سرمايه، به سرمايه گذاران معرفي مي شود.

 مهدي نصراصفهاني  با اشاره به اينکه بايد ظرفيت هاي استان اصفهان و مخصوصا شهرهاي اطراف کلانشهر اصفهان را بپذيريم، اظهار داشت: ما در قالب نمايشگاه هايي که در طول سال برگزار مي شود اين استعداد وجود دارد که شهرهاي کوچک داشته هاي خود را به نمايشگاه بگذارند.
وي افزود: اصفهان در نمايشگاه فرصت هاي سرمايه گذاري کيش در قالب يک پاويون مشترک بسيار خوب ظاهر شده و بخش هاي دولتي، خصوصي، خصولتي در آن حضور دارند. همچنين شهرداري ها به عنوان يک نهاد غير دولتي در قالب بسته هاي سرمايه گذاري در حوزه گردشگري در اين نمايشگاه حضور پيدا کرده اند.
شهردار محمدآباد ابراز اميدواري کرد: در آينده اي نزديک به عنوان بخش خصوصي در صنعت گردشگري بتوانيم استان اصفهان و به خصوص شرق اصفهان را که امروز درگير بدترين شرايط بي آبي است از طريق صنعت گردشگري، بوم گردي و کويرنوردي احيا کنيم.
وي بيان داشت: محمدآباد به عنوان شهري در 60 کيلومتري جنوب شرقي اصفهان به عنوان اولين شهر تاريخي و گردشگري است که توانستيم آن را به عنوان برند گردشگري در کنار کلانشهر اصفهان معرفي کنيم.
نصراصفهاني گفت: شهر محمدآباد ظرفيت هاي بسيار زيادي در حوزه گردشگري دارد براين اساس در حال مرمت و بازسازي برخي از بناهاي قديمي آن هستيم و در حال آماده کردن هتل هاي 30 سوئيتي هستيم.
وي به احياي بحث بوم گردي در محمدآباد اشاره کرد و گفت: اين شهر ارگ قديمي و تاريخي دارد که درون آن موزه مردم شناسي، تالار سنتي و رستوران سنتي و هتل است و سرمايه گذار بخش خارجي مي تواند اين محل را احيا و مرمت کند.
به گفته شهردار محمدآباد، در اين نمايشگاه ارگ تاريخي محمدآباد، مجتمع رفاهي بهداشتي امام رضا و بوم گردي منطقه و توريسم طبيعت اين شهر به سرمايه گذاران براي جذب سرمايه معرفي مي شود.

انتهای پیام/شهرداری محمدآباد

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.