اصفهان شرق

جوانان نصرآبادی صاحب مسکن می شوند/ استقرار پلیس راهور جرقویه در آینده نزدیک

کدخبر: 117871
1395/08/23 در ساعت 19:35

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه سفلی، به دنبال درخواست های مردمی مبنی بر ایجاد پلیس راهور و همچنین مشکلات جوانان نصرآبادی در خصوص مسکن، برآن شدیم تا پیگیری رسانه ای خود را تا حصول نتیجه آغاز کنیم.

مناطق کویری بیش از پیش نیازمند، نیروی پرتوان در زمینه امنیت هستند و به همین منظور قطعا خواسته مردمی در این خصوص به حق است و مسئولان امر باید کمر همت را در این رابطه ببندند.

امام جمعه شهر نصرآباد با اشاره به پیگیری های انجام شده با فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت: طی دیدارهای مختلف با سردار آقاخانی پاره ای از مسائل و مشکلات بخش و شهر به سمع و نظر وی رسید و در آینده نزدیک شاهد استقرار ایستگاه راهور در سه راهی محمد آباد هستیم.

حجت الاسلام کمال دشتی افزود: یک دستگاه خودروی صفر کیلومتر به ایستگاه پلیس شهدای نصرآباد اختصاص داده می شود و اقدامات لازم برای ارتقاء این ایستگاه صورت خواهد گرفت.

شهردار شهر نصرآباد نیز با اشاره به اینکه مسئولان در رابطه با مشکلات مسکن جوانان و حل آن دست به کار شده اند، بیان کرد: در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی استان، مذاکراتی پیرامون مشکلات مسکن جوانان کویر انجام شد و مقرر گردید تا راهکارهای لازم در این خصوص عملی شود.

ثمریان گفت:  در این دیدار مقرر شد شهرداری عملیات زیرسازی و آسفالت مسکن مهر را شروع و متعاقب آن اداره کل راه و شهرسازی در دو مرحله کمک نقدی و همچنین آسفالت مورد نیاز را تامین کند.

وی در رابطه با واگذاری زمین به جوانان نصرآبادی خاطرنشان کرد: اسامی متقاضیان جوان نصرآبادی به اداره کل راه و شهرسازی اعلام خواهد شد تا از طریق مزایده مشروط به آنها وام داده شود و با اعطای دو فقره تسهیلات 30 میلیون تومانی مسکن  مشکل جوانان در زمینه مسکن بر طرف شود.

شهردار نصرآباد با اشاره به برخی اخبار و پیگیری های انجام شد توسط این رسانه در خصوص جاده نصرآبادد به شهرضا، اذعان کرد: در زمینه دوبانده شدن جاده نصرآباد به شهرضا  که یک محور شریانی و پر تردد و خواسته اصلی مردم نصرآباد و منطقه و مورد استفاده مردم سراسر کشور است، مدیرکل راه و شهرسازی قول پیگیری و مساعدت لازم از طریق تهران را دادند.

انتهای پیام/ ولی الله عرب مختاری