سرویس: اخبار شهرستان 19:16 - یکشنبه 23 آبان 1395

مسئول اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا:

تشکیل تیم کوهنوردی در سایه پتانسیل بالای جوانان کویر محقق می شود

جمشیدی یکی از رشته های ورزشی که پتانسیل آن در بین جوانان و نوجوانان کویر وجود دارد را ورزش کوهپیمایی عنوان کرد و گفت: تلاش ما ایجاد تیم کوهنوردی در اداره ورزش و جوانان است.

مسئول اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به وجود کوه های مناسب در جرقویه علیا و مطلوب برای ورزش کوهپیمایی گفت: یکی از ورزش هایی که در منطقه جرقویه علیا کمتر به آن توجه می شود ورزش کوهپیمایی است و تاکنون کسی به ساختار مطلوب کوه های منطقه و بهره برداری از آن در امر ورزش توجه نکرده است.

جمشیدی اظهار کرد: با همکاری بخشداری و دیگر ارگان ها قصد ایجاد یک گروه کوهنوردی را در منطقه داریم تا بتوان ورزش دوستان را به این سبک ورزشی سوق دهیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نیز ورزش کوهپیمایی در آخر هفته طبق برنامه تعیین شده اجرا می شود، افزود: جوانان علاقه مند می توانند، با مراجعه به اداره ورزش در برنامه های زمانبندی شده این ارگان شرکت و بهره ببرند.

بخشدار جرقویه علیا در ادامه گفتگو با بیان آمار بالای مبتلایان به بیماری های شایع نظیر فشار خون و دیابت، راه نجات از ابتلا به بیماری را روی آوردن به ورزش عنوان کرد و گفت: امکانات اولیه اعم از هوای سالم و محیطی پاک برای برگزاری برنامه های ورزشی عمومی در جرقویه علیا وجود دارد و متولیان امر باید به صورت تخصصی این حرکت ها را دنبال کنند.

بهزادفر خاطرنشان کرد: بخشداری تا حد توان در زمینه کمک به گسترش امر ورزش کمک خواهد کرد تا بتوان با کشف استعدادهای بالقوه و با صرف وقت کافی، آنها را به بالفعل تبدیل کرد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.