سرویس: اجتماعی 09:23 - یکشنبه 23 آبان 1395

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان:

59 هزار ویزا برای متقاضیان عتبات عالیات در استان اصفهان صادر شد/سهم 30 درصدی حضور بانوان در مراسم اربعین

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: از میان 72 هزار و 500 متقاضی شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حدود 59 هزار ویزا برای متقاضیان عتبات عالیات در استان اصفهان صادر شده است.

به گزارش اصفهان شرق، غلامعلی زاهدی با اشاره به وضعیت اعزام زائران به مراسم پیاده‌روی اربعین اظهارکرد: پس از ثبت‌نام متقاضیان شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از طریق سامانه سماح، هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و مدارک لازم توسط دفاتر کنسولی بررسی و روادید صادر می‌شود.

وی افزود: اداره کل حج و زیارت استان اصفهان صدور ویزا برای استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری را انجام می‌دهد که تاکنون 100 هزار گذرنامه از این 3 استان به کنسول‌گری کشور عراق تحویل داده که از این میان 80 هزار ویزا صادر شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: همچنین مدارک و گذرنامه‌های 72 هزار و 500 نفر از استان اصفهان برای صدور روادید به کنسول‌گری کشور عراق تحویل داده شده که حدود 59 هزار ویزا صادر شده است.

وی در پایان ضمن تشریح آمار تفکیکی متقاضیان سفر به عتبات عالیات تصریح کرد: حدود 30 درصد از متقاضیان شرکت در مراسم اربعین را بانوان و 70 درصد آن‌ها را آقایان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.