سرویس: سیاسی 08:00 - یکشنبه 23 آبان 1395

نماینده مردم اصفهان در مجلس؛

انتخابات آمریکا نشان داد یک مشت آدم فاسدالاخلاق رئیس این کشور می‌شوند

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با آمدن ترامپ به‌جای اوباما هیچ‌چیزی به لحاظ سیاست بین‌الملل تغییر نخواهد کرد و این یعنی آنکه تحریم‌های ایران و بقیه کشورها، حمایت از اسرائیل، تقویت پایگاه‌های نظامی آمریکا و تغیر حکومت‌ها با انقلاب‌های مخملی ادامه دارد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک  اظهار کرد: مسئله سلطه جهان موضوعی است که عناصر این سلطه در جهان، سران آمریکا و اسرائیل هستند.

وی افزود: لابی اسرائیل در آمریکا به کمک این کشور بالغ بر 1100 نفر هستند؛ مجموعه‌ای از کارتل‌های بزرگ دنیا صهیونیستی هستند و صرفاً به دنبال رشد منافع باندی و جریانی خود در دنیا هستند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: این لابی صهیونیستی برای رشد اهداف شیطانی خود نیازمند آدم‌هایی است که این آدم‌ها در اختیار آن‌ها باشد.

حجت‌الاسلام احمد سالک اضافه کرد: انتخاب روسای جمهور آمریکا و حتی اروپا به معنای دموکراسی و آزادی نیست که در آن تمام مردم شرکت کنند؛ بلکه تعیین‌کننده روسای جمهور در این نوع کشورها کارتل‌ها و سرمایه‌دارهای جهانی و یهودی هستند.

وی عنوان کرد: انتخاب ترامپ و یا حتی کلینتون در شرایطی است که آمریکا گرفتار بحران‌های مختلف است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری به بحران اقتصادی، سیاسی و اخلاقی در آمریکا اشاره کردند؛ و مردم دنیا شاهد کثیف‌ترین حرکت‌های اخلاقی و انسانی توسط این دو فرد در سطح رسانه‌های ملی و جهانی بودند.

حجت‌الاسلام احمد سالک تأکید کرد: این نوع رفتار به معنای آن است که یک مشت آدم‌های فاسدالاخلاق و پولدار در این جهت در رأس اداره کشوری مثل آمریکا قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه ترامپ قبل از ورود به روز انتخابات حرف‌هایی بیان می‌کرد و شعارهایی می‌داد که نیاز مردم آمریکا بود، تصریح کرد: او همین که به کاخ سفید رفت، همان‌جا عکس تمام آن حرف‌ها را آغاز کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه ترامپ رئیس جمهور بماند باید تسلیم اسرائیل باشد و اگر ترامپ شعار داد که ما نباید هزینه نیروهای مسلح و نظامی را در کشور دیگر بپردازیم جرات این عمل را ندارد.

حجت‌الاسلام سالک دلیل این نوع اقدام ترامپ را غارت منابع کشورهایی چون افغانستان و عراق عنوان کرد و اضافه کرد: آمریکا برای تسلط به معادن فیروزه افغانستان و یا غارت منابع انرژی در عراق نیاز به این دارند که نیروهای آمریکایی در آنجا باشند.

وی اظهار کرد: ترامپ برای جلب رأی مردم شعار داد ولی جرات ندارد این کار را بکند و آن لابی موجود به او دیکته خواهد کرد که باید نیروی مسلح خود را در جهان داشته باشد و پایگاه‌های نظامی‌اش را تقویت کند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با آمدن ترامپ به‌جای اوباما هیچ‌چیزی به لحاظ سیاسی بین‌الملل تغییر نخواهد کرد و این یعنی آنکه تحریم‌های ایران و بقیه کشورها وجود خواهد داشت، حمایت از اسرائیل، حضور نیروهای مسلح در منطقه و تقویت پایگاه‌های نظامی آمریکا و تغیر حکومت‌ها با انقلاب‌های مخملی ادامه پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سالک با اشاره به اینکه در این انتخابات یک آدمی رفته و آدم دیگری آمده است، اظهار کرد: آنچه در اخبار آمده بود حکایت از این داشت که تغییراتی در برجام خواهند داد ولی اینکه تغییرات چه چیزهایی است هنوز مشخص نشده است.

وی در پایان گفت: آمریکایی‌ها برجام را برای سه موضوع مهم امنیت اسرائیل، ارتباطات منطقه، و تسلط بر انرژی موجود در خاورمیانه طراحی کرده‌اند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.