سرویس: اجتماعی 13:51 - شنبه 22 آبان 1395

مسئول کمیته خادمان شهدا اصفهان

خادمان اصفهانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

مسئول کمیته خادمان شهدا استان اصفهان با اشاره به اعزام خادمان خواهر و برادر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور گفت: ۴۰ نفر از خادمان اصفهانی در آبان ماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش اصفهان شرق، کمال دمابی با اشاره به اعزام خواهران و برادران خادم از استان اصفهان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اظهار داشت: 40 نفر از خادمان برادر در قالب 2 دوره 10 روزه از 2 آبان لغایت 22 آبان به منطقه شلمچه از مناطق عملیاتی جنوب کشور برای خدمت‌رسانی به زائران دانش‌آموز، اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت خادمان خواهر در کمیته خادمان شهدای استان اصفهان افزود: اعزام خواهران خادم از استان اصفهان به مناطق عملیاتی غرب کشور در مهر ماه امسال صورت گرفت که این اعزام‌های برای خدمت‌رسانی به زائران دانش‌آموز شرکت‌کننده در اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی انجام شد؛ همچنین اعزام بعدی خادمان خواهر در آذرماه صورت می‌پذیرد.

مسئول کمیته خادمان شهدا استان اصفهان بیان کرد: 40 نفر از دانش‌آموزان نخبه مرکز استان با معدل بالای 18 برای شرکت در اردوی 3 روزه آموزشی به منطقه شلمچه اعزام شدند که این دوره در راستای طرح تداوم برگزار می‌شود که در آن دانش‌آموزان نخبه، به صورت سالیانه در برنامه‌های آموزشی، تفریحی و زیارتی شرکت می‌کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان به عضویت در کمیته خادمان شهدا استان اصفهان می‌‌تواند پس از اعلام آغاز ثبت‌‌نام در آذرماه، به سایت کوله‌بار مراجعه کرده و پس از انجام مصاحبه و برگزاری دوره آموزشی، برای خدمت به زائران مناطق عملیاتی اعلام آمادگی داشته باشند.

دمابی با اشاره به اجرای طرح تداوم و ارتباط با زائر و خادم تصریح کرد: این طرح بر اساس دستورالعمل کمیته مرکزی خادمان شهدا اجرا می‌شود که بر اساس آن جذب دانش‌آموزان نخبه در دستور کار قرار دارد، از سوی دیگر انتظار می‌رود آموزش‌وپرورش و فرهنگیان همکاری بیشتری برای شرکت دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور داشته باشند تا نسل جوان بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.