سرویس: سیاسی 17:00 - جمعه 21 آبان 1395

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

جانشین فرمانده سپاه اصفهان‌: ایران ابهت آمریکا را درهم شکسته است

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ‌گفت: استکبار جهانی همیشه در برابر ملت ایران شکست های سخت را تجربه کرده و ملت ایران در 37 سال گذشته ابهت و هیمنه آمریکا را در هم شکسته است.

به گزارش اصفهان شرق، سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خور و بیابانک با بیان اینکه دشمنان هرگز در برابر مردم متدین و غیرتمند ایران راه به جایی نخواهند برد، افزود: پس از کوتاه شدن دست استکبار از ایران، از انتشار انقلاب مردمی و اسلامی ما به دیگر کشور ها هراس دارند و همیشه به دنبال ایجاد دسیسه علیه این نظام هستند.
وی افزود: امروز بعد از گذشت 37سال از پیروزی انقلاب و تقدیم 230 هزار شهید گلگون کفن، ایران دارای عزت و اقتدار و عظمت در دنیاست که این بزرگی نشان از ایستادگی و مقاومت مردم ما در برابر دشمنان و استکبار است.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: هراس دشمن از ترویج و گسترش گفتمان ناب انقلابی مردم مسلمان ایران است.
سردار فدا خاطرنشان کرد: مردان و زنان مسلمان با الگوگیری از رهبری و انقلاب اسلامی ایران حرکت های خوبی را برای آزادی از بند استکبار در منطقه آغاز کرده اند.
وی ادامه داد: امروز مقاومت ملت ایران در مقابل دشمن باعث شده است سایر کشور های اسلامی هم در برابر ظلم و ستم استکبار ایستادگی کنند.
جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان تصریح کرد: دشمنی استکبار با ایران و انقلاب اسلامی پایانی ندارد و هر روز با تاکتیک و روش های گوناگون سعی در تضعیف ارزش های انقلاب دارد.
سردار فدا گفت: مردم ایران در مدت 37 سال با پشتیبانی از ولایت و رهبری توانستند از ارزشها و انقلاب اسلامی پاسداری کنند.
وی با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: در این انتخابات بازنده اصلی مردم آمریکا هستند زیرا ماه ها پای سخنان نامزدهایی نشستند که نه تنها آبروی خود بلکه اندک آبروی آمریکا را نیز به باد دادند.
سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا تاج الدین در این مراسم به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خور و بیابانک معرفی شد و از خدمات سرهنگ دوم پاسدار جواد فصیحی تجلیل شد.
شهرستان خور و بیابانک در 420 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.