سرویس: سیاسی 18:00 - چهارشنبه 19 آبان 1395

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج):

جهاد کبیر در مقابل تحمیل اراده دشمن بازدارنده است/ بازنده انتخابات آمریکا مردم این کشور هستند

سردار فدا با اشاره به ابعاد وسیع جهاد کبیر آن را بازدارنده از نفوذ و برای مقابله با تحمیل اراده دشمن دانست.

به گزارش اصفهان شرق، جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک با اشاره به فضیلت جهاد کبیر گفت: ابعاد وسیع جهاد کبیر مانند اقتصادی و فرهنگی است که آن را حائز اهمیت کرده است، جهاد کبیر برای مبارزه با دشمنی است که به دنبال نفوذ و تحمیل اراده و ظرفیت سازی برای خودش می باشد.

سردار مجتبی فدا با اشاره به ایستادگی های مردم ایران گفت: ما ابهت و عظمت نداشته آمریکا را شکستیم و امروز در ظرفیت و توانمندی بالایی هستیم که می توانیم در مقابل دشمن بایستیم.

وی افزود: این ایستادگی و استقامت، سربلندی واقعه عاشورا را برای ما خواهد داشت و اگر مبارزه نکنیم خداوند متعال پرچم مبارزه با استکبار را به دست دیگران خواهد داد و حرکت حق خاموشی ندارد.

جانشین فرماندهی سپاه استان اصفهان با اشاره به توطئه های دشمن برای براندازی نظام اسلامی گفت: باید حواسمان جمع باشد و شکر گذار و قدر دان ولایت فقیه باشیم که این امنیت را از رهبری های ایشان داریم.

وی تصریح کرد: امروز امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به حدی رسیده است که سران کشور عراق، امنیتشان را مدیون حمایت های رهبری های امام خامنه ای،مردم ایران و مرجعیت شیعه می دانند.

فدا خاطر نشان کرد: خون شهدا  آن چنان بارور شده و ظرفیتی ساخته است که امروز کسانی که نه جنگ را درک کرده اند و نه حتی شهدای دفاع مقدس را دیده اند خواستار مبارزه به عنوان مدافع حرم هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا بدترین بد اخلاقی ها را در مقابل مردم به نمایش گذاشتند و بازنده این انتخابات مردم آمریکا هستند.

حرکت انقلابی سپاه در جامعه موجب اتحاد و انسجام

امام جمعه ی خور در این مراسم با اشاره به تدبیر امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران، حفظ نظام اسلامی را از آرمان های سپاه پاسداران عنوان کرد و افزود: بسیج در هر عرصه ای چه فرهنگی، چه اجتماعی، چه اقتصادی فعالیت کرده موفق بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد افزود: جرکت انقلابی سپاه در جامعه موجب اتحاد و انسجام شده و همچنان روحیه انقلابی گری را زنده نگه داشته است.

وی افزود: امروز دشمن در مرزها صف کشیده و به دنبال نفوذ است و الحمدلله تا به حال موفق نشده است و این را مرحون ایستادگی نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم.

در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا تاج الدین به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک معرفی و از خدمات سرهنگ دوم پاسدار جواد فصیحی قدر دانی شد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.