سرویس: اجتماعی 18:00 - سه شنبه 18 آبان 1395

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

باید از ظرفیت مردم در مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: در فتنه 88 که نظیر آن را در صدر اسلام سراغ داشتیم رهبر معظم انقلاب فرمودند جنگ نرم علیه ملت آغاز شده است و لذا همه ما محافظ منافع ملت ایران هستیم و باید در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به ویژه مبارزه با مواد مخدر تلاش کنیم.

به گزارش اصفهان شرق،  سردار علی فضلی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در شهرستان فلاورجان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با همه تهدیداتی که تا به امروز پشت سر گذاشته در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام ناب آب دیده شده است.

وی افزود: امروز اگر این رسالتی که بر دوش ما در مقابل دشمنان اسلام ناب قرار گرفته است تا در این امر مقدس مبارزه با مخدر گام بردارند امری است از فرامین رهبر انقلاب که بر عهده ما قرار گرفته است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: مگر مولای ما نفرمودند مردم عائله ما هستند،مگر جوانان کشور جگر گوشه امت نیستند که بیش از 2 دهه است مولای ما فرمودند هجمه فرهنگی علیه مردم به راه افتاده است.

سردار فضلی تصریح کرد: از دوران دفاع مقدس بستر این حوادث و هجمه فرهنگی آغاز شد و البته غفلت‌هایی در این زمینه صورت گرفته است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مجدد تاکید کردند شبیخون فرهنگی علیه مردم به راه افتاده و بعد هم تأکید کردند براندازی فرهنگی علیه مردم در حال اتفاق افتادن است.

وی عنوان کرد: حضرت آقا مجدد فرمودند ناتوی فرهنگی به راه افتاده و در فتنه 88 که نظیر آن را در صدر اسلام سراغ داشتیم فرمودند جنگ نرم علیه ملت آغاز شده است و لذا همه ما محافظ منافع ملت ایران هستیم و باید با یاری خداوند و با استعانت از روح شهدای عزیزمان در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به ویژه مبارزه با مواد مخدر تلاش کنیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز شرایطی است که جنگ نرم به ما تحمیل‌ شده و یکی از ویژگی‌های آن هجمه‌هایی است که در اجتماعات است و در این مسیر دشمن نیاز به جنگ نظامی ندارد بلکه با ابزار جنگ نرم فرزندان کشور را از ما جدا می‌کند.

سردار فضلی اضافه کرد: اگر جوانان که سرمایه‌های کشور هستند آسیب ببینند قطعاً در دفاع از کشور آسیب می‌بینیم.

وی افزود: اگر امروز نظام اسلامی در مدیریت عالی سیاسی به الگویی تبدیل شده؛ اگر امروز مقاومت اسلامی در کشورهای اسلامی جاری است به واسطه هین الگوی انقلابی است و همن روحیه باعث شد تا همه ما از همه اقوام در دفاع مقدس دور هم جمع شویم و به این واسطه دفاع مقدس اداره شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: نکته مهم این است که نباید از ظرفیت بی‌نظیر مردم غافل شویم و اگر مردم در دوران دفاع مقدس و تأکید امام نبود جنگ اداره نمی‌شد.

سردار فضلی تأکید کرد: استان اصفهان ظرفیت‌های پنهان و آشکار مختلفی دارد که می‌تواند در اجرای طرح کرامت از آن بهره برد، از سوی دیگر با اجرای طرح کرامت در شهرهای مختلف موافقت نشد و قرار شد تا در 2 شهر از استان‌های اصفهان و همدان یعنی در فلاورجان و ملایر اجرایی شود.

وی بیان کرد: شهرهایی انتخاب شدند که دغدغه بیشتری در حوزه مبارزه با مواد مخدر داشته و مسئولان آن همت و انگیزه کافی برای اجرای آن را دارند؛ بنابراین  باید صادقانه قلب‌های خود را به یکدیگر نزدیک کنیم و برای اجرای این طرح تلاش شود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر مردم به میدان آمدند این خودش دفاع مقدس دیگری است؛ چطور شما در جبهه کردستان افتخار دارید و در مجاهدت‌ها برجسته هستید، باید در این امر مهم هم مجاهدت کرد.

سردار فضلی تأکید کرد: اگر میلیاردها پول برای اجرای این طرح وجود داشته باشد اما عزم و اراده‌ای نباشد موفق نخواهیم بود و قدمی برداشته نخواهد شد، بنابراین همه امکانات با همت و اراده جمعی برای اجرای این طرح در شهرستان فلاورجان استفاده می‌شود.

وی افزود: اراده جمعی در نظام وجود دارد و ظرفیت‌های فراوانی است و باید از این ظرفیت‌ها بهره‌مند بشویم و همه امکانات سپاه و بسیج هم در اختیار قرار خواهند گرفت تا به فضل الهی و با یکدلی و همراهی همه مسئولان این طرح پیش برود.

سردار فضلی اضافه کرد: سپاه استان و سپاه ناحیه اولویت‌های خود را در شهرستان فلاورجان در کمک به اجرای طرح کرامت اختصاص می‌یابد و تلاش می‌کنیم که در بخش‌های مختلف به صورت یکپارچه کار شود.

وی بیان کرد: نظارت‌های خوبی برای این طرح پیش‌بینی‌شده و با همکاری مجموعه دبیرخانه این کار پیش می‌رود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امیدوار هستیم این کار به یک مقصدی برسد چراکه طرح کرامت می‌خواهد به تمام بخش‌ها در امر مبارزه با مواد مخدر کمک کند.

سردار فضلی تأکید کرد: رسانه‌های محلی، استانی و ملی باید در این زمینه یار و کمک‌کار باشند و باید تدوین قوانین لازم و همراهی قوه قضائیه و استفاده از نقش بانوان در اجرای این طرح به کمک بیاید و نیز از ظرفیت مجموعه مسئولان، ائمه جمعه و جماعات و معتمدین نباید غافل شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در 320 محله و 168 شهرستان توسط سازمان بسیج با هماهنگی با ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در حال اجرا است، اظهار کرد: مصمم هستیم تا دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در این باره را پیگیری و برطرف کنیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.