سرویس: اجتماعی 17:10 - سه شنبه 18 آبان 1395

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اصفهان خبرداد:

اعزام گروه ۱۵ نفره آتش‌نشان‌های اصفهانی به عراق/ ایجاد رینگ حفاظتی ایمنی موکب‌های راهپیمایی اربعین توسط این گروه

آتشپاد بزرگزاد از اعزام گروهی ۱۵ نفره از آتش‌نشانان اصفهانی به عراق برای ایجاد یک رینگ حفاظتی ایمنی برای موکب‌های مسیر پیاده‌روی اربعین سید و سالار شهیدان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص ارائه خدمت این سازمان برای حماسه باشکوه پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی 15 نفر از نیروهای این سازمان برای پوشش ایمنی موکب های عزاداری سید و سالار شهیدان عازم کشور عراق شدند.

آتشپاد بهزاد بزرگزاد در این خصوص توضیح داد: این افراد که از روز گذشته به سمت کشور عراق اعزام شده‌اند از آتش نشان های زحمت کش این سازمان و متخصص در عملیات های اطفاء حریق، امداد و نجات هستند.

وی ادامه داد: 50 دستگاه خاموش کننده و سه خودروی مجهز به تمام تجهیزات پیشرفته نجات و آب‌رسان «میدلام» از جمله امکاناتی است که این گروه 15 نفره آتش نشان اصفهانی برای پوشش ایمنی موکب ها با خود به همراه برده اند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: این افراد با حضور در مکان مشخص شده اقدام به بازدید از موکب ها، چادها و خیمه ها خواهند کرد به خصوص مکان هایی که دارای آشپزخانه هستند.

بزرگزاد تصریح کرد: این گروه عاشق خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) کاملا یک رینگ حفاظتی ایمنی برای موکب ها تحت پوشش خود ایجاد خواهند کرد.

وی افزود: این افراد در مسیر نجف به کربلا استقرار پیدا خواهند کرد ولی نقطه دقیق آن‌ها تا استقرار کامل مشخص نیست.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.