سرویس: اجتماعی 13:55 - سه شنبه 18 آبان 1395

هشدار پلیس به مخلّان امنیت

برخورد سخت پلیس با برهم زنندگان امنیت اجتماعی/ امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان : پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: در پی گزارش های واصله از شهروندان مبنی بر اینکه دو نفر از اراذل و اوباش در حالی که سلاح سرد در دست داشته با اقدامات شرارت آمیز از جمله اخلال در نظم عمومی و تخریب چندین دستگاه خودرو و تخریب اموال عمومی و خصوصی باعث ایجاد ناامنی در یکی از محله های شهر اصفهان شدند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی، مخفیگاه این افراد شناسائی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و شبانه هر دو فرد شرور که از افراد سابقه دار نیز هستند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است اظهار داشت: کسانی که با سلاح سرد اقدام به رعب و وحشت و برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی کنند با برخورد سخت پلیس و دستگاه قضایی روبرو خواهند شد.

وی در ادامه افزود: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.