سرویس: اجتماعی 18:00 - یکشنبه 16 آبان 1395

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان:

زائران اربعین قبل از عزیمت به مرز اجازه خروج خود را استعلام کنند/ هشدار در خصوص واگذاری گذرنامه به غیر

سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: زائران پیاده روی اربعین باید قبل از خروج از کشور به اداره گذرنامه پلیس مراجعه کنند.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از زائران اربعین سال گذشته به دلیل وجود نواقص در مدارک آنها هنگام خروج از مرز با مشکل مواجه شده و از خروج آنها جلوگیری به عمل آمده بود به همین جهت از تمامی زائران می خواهیم که قبل از خروج از کشور به اداره گذرنامه پلیس استان واقع در خیابان رودکی جنب کلانتری 15 مراجعه و از نظر اجازه خروج و سایر موارد گذرنامه خود را استعلام نمایند.

وی با بیان اینکه برابر دستور العمل های صادره خروج از کشور فقط منوط به ارائه اصل گذرنامه شخصی و ویزای معتبر می باشد گفت: به تمام زائران گرامی هشدار می دهیم که از خروج از کشور بدون اخذ ویزای معتبر خودداری کنند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در صورتی که کسی اقدام به خروج از کشور بدون داشتن ویزا ماموران مرزی کشور عراق در مبادی ورودی از ورود آنها جلوگیری به عمل آورده و در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و رسیدگی به آن منوط به طی مراحل اداری و قضایی طولانی مدت است.

سرهنگ کریمی همچنین در خصوص واگذاری گذرنامه به افراد غیر هشدار داد و گفت: در صورت ارائه گذرنامه به افراد غیر در مبادی مرزی از خروج آنها جلوگیری به عمل امده و در این زمینه پرونده قضایی برای صاحب گذرنامه و شخص استفاده کننده تشکیل می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان به صورت مضاعف آماده ارائه خدمت رسانی به شهروندان است گفت: تمامی زائران پیاده روی اربعین در شهرستان ها نیز می توانند به اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی شهرستان خود مراجعه و نسبت به کامل بودن مدارک خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.