سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 02:45 - سه شنبه 15 بهمن 1392

در راستای همایش ازدواج موفق در هرند

دختران و پسران، حساس ترین دوران زندگی را بشناسید

مسئول برگزاری همایش ازدواج موفق در هرند گفت: با برگزاری این سلسله مباحث مشاوره خانوادگی در پی آن هستیم که جوانان ما تا پایان عمر پر برکت خود یک زندگی موفق داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: به همت امور فرهنگی آستان مقدس امامزاده اسحاق هرند، شهرداری، اداره ورزش و جوانان بخش جلگه و هیئت منتظران مهدی(عج)، دومین جلسه از سلسله مباحث مشاوره خانوادگی با عنوان همایش ازدواج موفق و با موضوع ملاک های انتخاب همسر با حضور حجت الاسلام و المسلمین استاد دهنوی مشاور خانواده و کارشناس برنامه گلبرگ شبکه سه سیما، در روز چهارشنبه مورخ 16بهمن ماه سال جاری  ویژه جوانان(برادران و خواهران) از ساعت 8 صبح در محل سالن اجتماعات دبیرستان شهید دژدار هرند برگزار می گردد.

محمد مهدی ذاکری مسئول برگزاری این همایش بیان داشت: هدف این همایش آشنایی جوانان با اصول صحیح و اسلامی انتخاب همسر است چون انتخاب همسر از حساس ترین مراحل زندگی جوانان برای دختران و پسران به حساب می آید و همسر شایسته نقش مهمی در شیرینی زندگی و گرمی کانون خانواده می تواند داشته باشد.

در ادامه بیان داشت: ما با برگزاری این سلسله  مباحث مشاوره خانوادگی در پی آن هستیم که جوانان ما تا پایان عمر پر برکت خود  یک زندگی موفق داشته باشند و کانون گرم خانواده شان سرشار از صلح و صفا، صمیمیت و به همراه مهرورزی و مهربانی و محبت، پایدار باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.