سرویس: سیاسی 17:09 - شنبه 15 آبان 1395

عضو شورای هماهنگی مجمع اصولگرایان اصفهان:

تأکید مجمع اصولگرایان اصفهان در انتخابات ۹۶ بر مسئله وحدت و انسجام است

عضو شورای هماهنگی مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: مجمع اصولگرایان استان اصفهان در انتخابات ۹۶ بر مسئله وحدت و انسجام اصولگرایان در سطح شهر و استان تأکید داشته و در این زمینه به طور جدی فعالیت می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق، رسول حامدیان  پیرامون فعالیت‌های مجمع اصولگرایان اصفهان پیش از انتخابات اردیبهشت 96 اظهار داشت: نخستین اقدامی که مجمع اصولگرایان بعد از تشکیل خود انجام داد فعالیت در زمینه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که خوشبختانه در سطح شهر اصفهان و همچنین استان به توفیقات محسوسی دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: نتیجه انتخابات نشان داد که فعالیت‌های مجمع اصولگرایان استان اصفهان به موفقیت منتهی شده و انتخاب نمایندگان اصولگرا در بیشتر شهرهای استان و انتخاب 2 نماینده این مجمع در شهر اصفهان نشان دهنده این توفیقات است.

عضو شورای هماهنگی مجمع اصولگرایان اصفهان با بیان اینکه در دوره جدید نیز اقدامات این مجمع تجدید شده است، تصریح کرد: شورای هماهنگی مجمع اصولگرایان جلسات منظمی را برگزار می‌کند و علاوه بر اینکه بر مسئله وحدت و انسجام اصولگرایان در سطح شهر و استان تأکید داشته و در این زمینه به طور جدی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه این مجمع پیرامون انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و میان دوره‌ای مجلس نیز به دنبال تحقق اهداف خود است، خاطرنشان کرد: مجمع اصولگرایان استان اصفهان برای انتخابات سال آینده به دنبال این است که یک کار نسبتا قوی و موثر را انجام دهد و از اکنون این فعالیت‌ها آغاز شده است.

حامدیان با اشاره به فعالیت کارگروه‌های مجمع اصولگرایان استان اصفهان گفت: کارگروه‌ها در زمینه‌های مختلف تشکیل شده و فعال هستند، علاوه بر اینکه در مباحث سیاسی فعالیت‌هایی را به انجام می‌رسانند در مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز تصمیم‌گیری کرده و با انجام کار کارشناسی به دنبال پیاده‌سازی مصوبات مجمع اصولگرایان در سطح شهر و استان هستند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.