سرویس: تولیدی » خبر پوششی 09:29 - سه شنبه 15 بهمن 1392

نمازی که شکوه حضور دانش آموزان کفرانی را به همراه داشت

نماز شکوه حضور، در مدرسه راهنمایی ایثار روستای کفران بخش بن رود با حضور مسئولین بخش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: برگزاری نماز شکوه حضور با حضور حجت الاسلام شریفی امام جمعه موقت شهر ورزنه، توسلی ریاست اداره آموزش وپرورش، قاسمی زاده معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و عابدی مسئول حوزه بسیج  دانش آموزی بخش بن رود در مدرسه راهنمایی ایثار کفران برگزار گردید.

حجت الاسلام شریفی  با تأکيد بر اهميت و جايگاه نماز در آيين‌هاي عبادي گفت: دانش‌ آموزان با اقامه ي نماز اول وقت و به جماعت در مدارس، شکر نعمت‌هاي خداوند را به جاي آورده و در کسب علم و فضيلت‌هاي اخلاقي و ديني بکوشند.

Vater-Marبببk-(2)

حجت الاسلام شریفی امام جمعه موقت شهر ورزنه ایام الله دهه فجر را فرصت مناسب جهت نشان دادن دستاوردها به نسل جدید خواند و افزود: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای شناساندن انقلاب به نسل هایی است که انقلاب را درک نکرده و آن را نمی شناسند و باید با برگزاری مراسم های مختلف با حضور مسئولان و مردم، جوانان و نوجوانان را با اقلاب و دستاوردهای آن آشنا کرد.
درادامه توسلی رئیس اداره آموزش و پرورش گفت: مدارس در جهت ‌دهي به شخصيت دانش‌آموزان مي‌تواند نقش خود را به خوبي ايفا کنند.

admin-ajax

در همين زمينه نماز به عنوان يکي از ارکان دين مي‌تواند در کاهش مشکلات و جلوگيري از انحرافات اخلاقي و اجتماعي و هدايت جوانان نقش تعيين‌ کننده‌اي داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی متذکر شد :  باید از هر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب استفاده کنیم و دهه فجر بهترین فرصت برای این کار است.
درپایان از کلیه دانش آموزان خواست برای اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر ازهیچ کوششی دریغ نکنند و همچنین در روز راهپیمائی 22بهمن درجمع مردم حضور  خود را به همگان اعلام دارند.

Vater-Markل-(2)

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.