سرویس: اخبار شهرستان 15:16 - جمعه 14 آبان 1395

امام جمعه شهر ورزنه:

حقآبه بدون اجرا، همانند برجامی است که بر روی کاغذ نوشته شد

شامحمدی گفت: حق آبه ای که فقط روی کاغذ باشد همانند برجامی است که فقط بر روی کاغذ نوشته شده و همتی برای اجرایی شدن آن ندارند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم بویژه دانش آموزان در راهپیمایی  یوم‌ الله سیزدهم آبان‌ گفت: مردم عزیز و ولایتمدار ایران اسلامی و دانش اموزان در روز 13 آبان با حضور در راهپیمایی استکبار ستیزی خود و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و انگلیس و صهیونیست زمین را با این فریضه بسیار مهم غرق نور کردند.

حجت الاسلام شامحمدی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: عده ای در تلاش اند تا به جامعه القاء کنند که فرموده حضرت امام خمینی(ره) که «هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا» از روی تعصب است ولی این اشتباهی است که استکبار مطرح می کند زیرا این سخن امام از روی عقلانیت است و ما از سر عقل و منطق با دشمن خود سر ستیز داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی افراد حل مشکلات کشور را در ارتباط با آمریکا می دانند که به فرموده رهبر معظم انقلاب، آمریکایی که در لجن مشکلات و گرفتاری ها فرو رفته است چگونه می تواند مشکلات دیگران را حل کند در کشور آمریکا بیش از 40 میلیون نفر افراد گرسنه در آن زندگی می کنند.

حجت الاسلام شامحمدی به رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت اشاره و تصریح کرد: وزرای مجلس توجه داشته باشند که وقت بسیار زیادی از دولت نمانده پس سعی کنند با جدیت تمام در جهت خدمت به مردم تلاش کنند.

وی به مطالبات کشاورزان شرق اصفهان اشاره و اظهار کرد: کشاورزان مطالبات به حقی دارند که از مسئولان می خواهیم به جد پیگیر این مطالبات باشند.

امام جمعه ورزنه خطاب به مسئولان تاکید کرد: مسئولان بدانند این مردم منطقه شرق اصفهان به ویژه بخش بن رود و شهر ورزنه مردمی ولایتمدار، انقلابی، شهید داده و پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

وی با اشاره به جلسه ای که با حضور فرماندار و آب منطقه ای برگزار شد، افزود: ما بلندگوی مردم هستیم و وظیفه ما رساندن درد مردم و مشکلات آنها به مسئولان است چگونه حوضه آبریز زاینده رود که 98 درصد آن در اصفهان است، مدیریت آن را ندارد.

امام جمعه ورزنه در ادامه به حق آبه کشاورزان اشاره و افزود: حق آبه ای که فقط روی کاغذ باشد همانند برجامی است که فقط بر روی کاغذ نوشته شده و همتی برای اجرایی شدن آن ندارند.

وی به سفر معاون اول رئیس جمهور به اصفهان اشاره و بیان کرد: در دیدار معاون اول رئیس جمهور با آیت اله مظاهری ایشان تاکید کردند که حق آبه یک مسئله شرعی و قانونی است و نباید مردم آسیبی ببینند و اگر آبی برای کشت ندارید باید آب بهای آن را به صورت واقعی به کشاورزان بپردازید.

امام جمعه ورزنه در پایان گفت: از مردم می خواهیم که با صبر و حوصله و آرامش پیگیر مطالبات خود باشند تا ان شاالله مسئولان محترم با تلاش های خود موضوع را در اسرع وقت مرتفع نمایند.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.