سرویس: غیر تولیدی 16:07 - جمعه 14 آبان 1395

بازیکن تیم تکواندوی بانوان هیأت استان اصفهان:

آرزوی حضور المپیک؛ روزی برآورده می‌شود

بانوی تکواندوکار اصفهانی تیم تکواندوی بانوان هیأت استان اصفهان گفت: آرزویم این است که روزی در عرصه‌های بزرگی همچون المپیک؛ رودرروی حریفان قدرتمند به مبارزه بپردازم.

به گزارش اصفهان شرق، فاطمه سعیدی اظهار کرد: هفتم و هشتم آبان‌ماه جاری، مسابقات قهرمانی کشور تکواندو انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان به میزبانی مشهد برگزار شد که در بخش بانوان من موفق شدم مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کنم.

وی با بیان اینکه امسال اولین سالی است که در رده سنی جوانان شرکت می‌کند، افزود: نفرات برتر اول تا سوم قهرمانی کشور و رنکینگ‌های برتر لیگ، می‌توانند در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنند و از آنجا افراد برگزیده به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند؛ خردادماه امسال نیز رقابت‌های جهانی تکواندو در پیش است.

این بازیکن تصریح کرد: در مجموع 3 سال است که در تکواندو مشغول به فعالیت هستم و 2 سال است که به طور حرفه‌ای در این رشته در بخش کیوروگی (مبارزه) کار می‌کنم.

وی یادآور شد: سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان به میزبانی اردبیل، اول شدم و همانند امسال از نظر فنی و اخلاقی؛ عنوان بهترین بازیکن را کسب کردم.

سعیدی اظهار داشت: سال 94 در اردوی تیم ملی جوانان حضور یافتم اما به دلیل شرایط سنی که نوجوان بودم؛ به رقابت‌ها اعزام نشدم.

وی خاطر نشان کرد: همان سال (1394) اردوی تدارکاتی مشترکی بین نوجوانان ایران و نوجوانان کره جنوبی در دو بخش آقایان و بانوان در تهران برگزار شد که من حضور پیدا کردم، در ضمن حریف تمرینی کیمیا علیزاده بانوی تکواندوکار المپیکی نیز بودم.

بانوی تکواندوکار اصفهانی تیم تکواندوی بانوان هیأت استان اصفهان عنوان کرد: این توانایی را دارم که بتوانم در عرصه‌های بزرگی همچون المپیک ظاهر شوم و در مبارزه با حریفان به موفقیت برسم؛ از این رو با تمرینات منظم و تلاش زیاد، سعی می‌کنم روزی آرزویم محقق شود، از زحمات خانواده‌ام و همچنین استادم زهرا حسینی تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.