سرویس: فرهنگی 11:40 - جمعه 14 آبان 1395

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

هشدار عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به خطر نفوذ فرهنگی‌

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید نفوذ فرهنگی را رصد کنیم و نگذاریم دشمن در فرهنگ ما رسوخ کند چرا که امروز خطر نفوذ فرهنگی از هر نفوذی جدی‌تر و خطرناکتر است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام سید صادق طباطائی نژاد با بیان اینکه امروز هشدارهای رهبر معظم انقلاب مرتبط با نفوذ است، اظهار داشت: باید دیدها و هوش‌ها در این زمینه بیشتر شود.

وی با بیان اینکه امروز نفوذ فرهنگی به وسیله همین وسایل ارتباطی که در دست همه ما وجود دارد اولویت برنامه‌های دشمن است، افزود: دشمن رصد کرده و فرهنگ ما را هدف قرار داده و ما باید مواظب این نفوذ فرهنگی باشیم.

نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه  باید مواظب نفوذ سیاسی دشمن هم باشیم، خاطرنشان کرد: باید مواظب بود سیاست ما را آمیخته با سیاست تساهل و تسامح نکنند.

وی با بیان اینکه اگر امروز رهبری می فرمایند اقتصاد مقاومتی معنایش این است که نگذاریم  دشمن در اقتصاد ما نفوذ کند، افزود: در صورت نفوذ دشمن در اقتصاد تا آنجایی که بتوانند به ما لطمه می زنند و اقتصاد ما را دچار چالش خواهند کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: اگر غفلت کنیم و اقتصاد خودمان را به دست دشمن بدهیم آنجایی که بزنگاه است و می‌خواهیم روی مواضع خودمان بایستیم دشمن اقتصاد ما را دچار چالش می کند و آن زمان مجبوریم از آرمان‌های خود کوتاه بیاییم.

وی خاطرنشان کرد: نفوذ در همه عرصه‌هاست و از قدیم نیز وجود داشته و قرآن کریم آیات متعددی در زمینه نفوذ به معنای نفاق دارد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.