سرویس: اجتماعی » حوادث 10:31 - سه شنبه 15 بهمن 1392

با پیگیری فرماندار:

دیداری که کام مردم ورزنه را شیرین کرد

با پیگیری مسئولین بخش و شهر اصفهان، تخصیص دفتر خدمات الکترونیک انتظامی به بخش بن رود اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شرق اصفهان: از نشست صمیمانه نمایندگان مردم بخش بن رود با فرماندار اصفهان یک روز بیشتر نمی گذرد و جوهر خبر ما هنوز خشک نشده، جوهر امضای گره گشایی فرماندار اصفهان گره پلیس + 10 ورزنه را باز کرد و فراخوانی که نام ورزنه را در خود راه نداده بود این بار ورزنه را در کنار براآن جنوبی از توابع شرق اصفهان جای داد.

صحبت های دلسوزانه مسئولین شهر ورزنه و نیت کلام مسئولین و کشاورزان، نتیجه ی خیری را برای مردم منتظر و چشم به راه بازخورد به این جلسه رقم زد.

مهندس فولادگر و حجت الاسلام سالک از نمایندگان پیگیر پلیس + 10 بودند که در راستای برآورده شدن خواسته مردم این بخش تا حصول نتیجه ی مثبت به نفع مردم به تلاش خود ادامه دادند.

همه و همه از صدای رسای اعضای شورای شهر ورزنه تا نکته بینی امام جمعه شهر و نگاه مثبت اندیش فرمانداری که می بایست فرزند شرق اصفهان نامیدش، مرهمی شد تا خوشحالی را همراه با نزول رحمت آسمانی برای مردم شهر ورزنه سبب بسازد.

اعضای شورای شهر ورزنه با تشکر ویژه خدمت فرماندار و نمایندگان مجلس در پیگیری پلیس + 10 اظهار داشت: نظام انقلاب اسلامی ایران را با دادن خون شهیدان 8 سال دفاع مقدس و زحمت مردم به دست آوردیم و در این مسیر می بایست از آنچه موجب بی اعتمادی می شود اجتناب کرد.

در ادامه افزودند: از مسئولین می خواهیم تا قولی که به مردم می دهند عمل کنند تا خدایی نکرده عمل نکردن به قولشان موجب بی اعتمادی مردم به کشور نشود.

مسئولین پیگیر مشکلات شرق اصفهان در نظر داشته باشند که مصدومین و کشاورزان در این نشست سخنانی مبنی بر حل مشکلات داشتند و در این راستا آنها هم چشم به راه حل مسائل مطرح شده می مانند.

-حقابه ی کشاورزان
-وام کشاورزی
-بیمه کشاورزان
-خسارت مصدومین حوادث سال قبل
-بحث دادن فرمانداری

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.