سرویس: اخبار شهرستان 10:06 - پنجشنبه 13 آبان 1395

همزمان با سراسر کشور:

راهپیمایی بزرگ یوم الله 13 آبان در جرقویه سفلی برگزار شد/تصاویر

راهپیمایی بزرگ یوم الله 13 آبان با حضور گسترده و پر شور مسوولان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بویژه دانش آموزان شهرها و روستاهای جرقویه سفلی در مرکز این بخش برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، راهپیمایی بزرگ یوم الله 13 آبان با حضور گسترده و پر شور مسوولان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بویژه دانش آموزان شهرها و روستاهای جرقویه سفلی در مرکز این بخش برگزار شد.
این راهپیمایی عظیم  با محوریت بخشداری جرقویه سفلی، هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی بخش و همکاری حوزه  ها و پایگاه های مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش و سایر ادارات و نهاد ها  هم زمان با سراسر کشور  از گلزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای نیک آباد برگزار شد.

راهپیمایان با شعارهای الله اکبر، لااله الاالله، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل ، و… با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای اسلام و قرآن تجدید بیعت و نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی و در راس آن امریکای جنایتکار  و سران مرتجع منطقه ابراز داشتند.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “راهپیمایی بزرگ یوم الله 13 آبان در جرقویه سفلی برگزار شد/تصاویر”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    ممنون از حضور پرشور و با شعور مردم و مسوولان و تشکر از اصفهان شرق به پاس انتشار اخبار و تصاویر این همایش بزرگ ضد امریکایی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.