سرویس: جهادومقاومت 14:00 - پنجشنبه 13 آبان 1395

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین:

۱۳ آبان نمایش عزم امت با مشت‌های گره‌کرده و شعار مرگ بر امریکا/ روحیه دشمن‌ستیزی در ملت ایران فراگیر است

سردار آزادی می گوید: ۱۳ آبان روزی است که ملت ایران عزم خود را برای مقابله با استکبار در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار با مشت‌های گره‌کرده و با شعار مرگ بر آمریکا به نمایش هرساله گذاشته و می‌گذارد.

به گزارش اصفهان شرق، معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در خصوص گرامیداشت روز 13 آبان اظهار کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

سردار عبدالرضا آزادی در این رابطه ادامه داد: 13 آبان روزی است که ملت ایران عزم خود را برای مقابله با استکبار در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار با مشت‌های گره‌کرده و با شعار مرگ بر آمریکا به نمایش هرساله گذاشته و می‌گذارد.

وی بابیان اینکه ملت بزرگ ما خاطرات 13 آبان را هیچ موقع از یاد نخواهد برد، خاطرنشان کرد: 13 آبان در اذهان ما آن روزی است که رژیم ستم‌شاهی دانشجویان و دانش آموزان عزیز کشورمان را پیش پای نیکسون به خاک و خون کشید و روزی است که امام عزیزمان را آن رژیم دستگیر و تبعید کرد و آن روز بزرگی است که دانشجویان عزیز ما لانه جاسوسی را فتح کردند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: همه آن روزها از یوم‌الله‌ها محسوب می‌شود و روز 13 آبان برای بزرگداشت این رخدادهای عظیم است، روزی برای تداوم مقابله و مبارزه با آمریکای جنایتکار.

سردار آزادی تصریح کرد: ان‌شاءالله ملت عزیزمان در این روز نشان خواهند داد که هنوز روحیه دشمن‌ستیزی در تک‌تک این ملت وجود دارد.

وی ادامه داد: امت اسلامی کشورمان با حضور در میدان‌های این‌چنینی به رسالت انقلابی‌شان عمل می‌کنند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.