سرویس: اجتماعی 12:09 - پنجشنبه 13 آبان 1395

نصف جهان یک کلام؛ مرگ بر آمریکا

تبلور استکبارستیزی و روحیه انقلابی گری مردم اصفهان/ جهاد کبیر و مقاومت حرف اول و آخر ملت ایران در برابر استکبار

راهپیمایی ۱۳ آبان روز تبلور روحیه استکبارستیزی امت اسلامی نظام جمهوری اسلامی است، مردم شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان، دانش آموزان و دانشجویان این شهر همچون سال‌های گذشته صبح امروز جمع شدند تا انزجار خود را با روحیه انقلابی خود از استکبار جهانی و در رأسش امریکای جنایتکار و اسراییل کودک کش اعلام کنند.

به گزارش اصفهان شرق، راهپیمایی 13 آبان روز تبلور روحیه استکبارستیزی امت اسلامی نظام جمهوری اسلامی است، مردم شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان، دانش آموزان و دانشجویان این شهر همچون سال‌های گذشته صبح امروز جمع شدند تا انزجار خود را با روحیه انقلابی همیشگی خود از استکبار جهانی  و در رأسش امریکای جنایتکار و اسراییل کودک کش اعلام کنند.

روزی نیست که در جهان شاهد یک خبر از جنایت‌های جبهه استکبار نباشیم، امروز نمونه عینی تفکر پست و پلید آمریکایی گروه‌های تکفیری و سلفی در منطقه خودمان است که توسط اذناب و نوکران حلقه‌به‌گوش آن‌ها همچون آل سعود ملعون تجهیز می‌شوند و خون مردم مظلوم سوریه و عراق را بر زمین می‌ریزند.

کشور اسلام ایران از توطئه‌های و گزند نقشه‌های شوم استکباری آمریکا شاید در مقاطعی ضربه خورده باشد اما مردم ایران به رهبری علمای دینی و روحانیت معزز در برابر آن اقدامات شوم ایستادگی کردند و با مشت‌های گره‌کرده بر دهان آن‌ها زده‌اند و بینی‌شان را بر خاک ذلت کشانده‌اند.

امروز در میدان انقلاب اسلامی شهر اصفهان و در مسیر راهپیمایی گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان امت حزب‌اللهی اصفهان به یاد سالروز تبعید امام راحلمان به ترکیه، کشتار دانش آموزان و دانشجویان در سال 57 و حماسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آل سعود خائن، ما هیچ خوفی از ابرقدرت‌ها نداریم، ام‌الفساد قرن ما آمریکا آمریکا، تبلور تعدی و جنایت آمریکا آمریکا با حضور پرشور و با مشت‌های گره‌کرده سر دادند.

* استکبار تا  زنده است دست از خصومت با  آرمان‌های انقلاب اسلامی برنمی‌دارد

امام‌جمعه موقت مشهد رضوی به‌عنوان سخنران راهپیمایی گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان اصفهان اظهار کرد: شما مردم اصفهان با حضور گسترده اتان در تجمعی بزرگ و باعظمت که متأثر از سه حادثه تبعید امام راحل به ترکیه توسط رژیم ستم‌شاهی، راهپیمایی دانش آموزان علیه رژیم شاه و به خاک و خون کشیده شدن آن‌ها توسط عمّال رژیم شاه و تسخیر لانه جاسوسی دارد، جای افتخار دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر فرزانه بابیان اینکه یوم‌الله 13 آبان دارای پیام‌هایی است، گفت: اینکه باطل در هر حدی از قدرت باشد شکست‌پذیر است ضمن اینکه ما باید بدانیم اگر بخواهد یک ملت بر دشمن پیروز باشد باید رهبری آن‌یک رهبری الهی باشد.

وی ادامه داد: رهبری امام توانست انرژی متصاعد شده ملت را آزاد کند و انقلاب اسلامی را برگرفته از اسلام ناب رقم بزند، لذا تداوم و بقا این پیروزی با رهبری الهی یعنی ولایت‌فقیه امکان‌پذیر است.

امام‌جمعه موقت مشهد رضوی بابیان اینکه هر سه این حوادث دارای یک ماهیت هستند، تأکید کرد: مبارزه با استکبار ماهیت اصلی این سه رخداد تاریخ عصر حاضر است؛ امروز روز مبارزه ملی با استکبار نامیده شده است که دارای این پیام است که مبارزه با استکبار پایانی ندارد و تمام ناشدنی است.

حجت‌الاسلام‌ محمدباقر فرزانه با اشاره به جهاد اصغر یعنی هشت‌ساله دفاع مقدس و دفاع جانانه امت اسلامی‌مان، گفت: امروز جهاد کبیر محور کارهای ما شده است که رهبر معظم انقلاب فرمودند جهاد کبیر یعنی تبعیت نکردن از استکبار و مبارزه با آن است، لذا این مبارزه هنوز هم ادامه دارد.

وی با اظهار بر اینکه استکبار تا زمانی که زنده است دست از خصومت با ما و آرمان‌های انقلاب اسلامی برنمی‌دارد، تصریح کرد: دشمن در برابر ما شکست خواهد خورد چراکه جهاد کبیر و مقاومت حرف قطعی تفکر انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه موقت مشهد رضوی بابیان اینکه اگر مقاومت امروز روزبه‌روز در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: این برگرفته از درسی است که امت اسلام از عاشورای حسینی گرفته‌اند و آن ایستادگی تا پای جان در برابر استکبارهای زمانه است.

حجت‌الاسلام‌ محمدباقر فرزانه تصریح کرد: استکبار به کمتر از محو اسلام قانع نیست، جهان اسلام و ایران اسلامی قائل به شکست کامل دشمن و بندگی فقط برای خدا است و این راه را ادامه می‌دهد تا دولت حضرت حجت (عج) برپا شود.

وی با اشاره به سخن یک فرد آمریکایی، اظهار کرد: او می‌گوید گلوله ما نمی‌تواند پرنده شیعه را شکار کند چون با دو بال آن‌قدر اوج گرفته که تیر ما بر آن اثر نمی‌کند، بال عدالت‌خواهی که از انتظار مهدی موعود نشات گرفته و بال دیگر بال شهادت است که از کربلا و عاشورا نشات گرفته است، لذا باید این دو را از آن‌ها بگیریم.

امام‌جمعه موقت مشهد رضوی بابیان اینکه ما باید این دو بال را در بین خودمان باقدرت و ایمان حفظ کنیم، گفت: اگر می‌خواهیم مسلمان زندگی کنیم باید با استکبار مبارزه کنیم، همه و همه باید بدانیم که باید انقلابی بمانیم.

وی ادامه داد: آرمان‌های انقلاب ما پافشاری فراوان و تمام‌نشدنی بر حفظ اصل دینی فقهی و شرعی، ایجاد اتحاد در امت اسلامی و عزت بخشی به امت‌های اسلامی و مرعوب قدرت‌های باطل نشدن و ایجاد قسط و عدل در جامعه پنجم حمایت از مستضعفان واقعی جهان از اصول انقلاب اسلامی ما است.

امام‌جمعه موقت مشهد رضوی ما با اظهار بر اینکه نمی‌توانیم از یمن، عراق، فلسطین دفاع نکنیم چون حمایت از مستضعفان جهان است جزء اصول ما است، افزود: تدین به معارف اهل‌بیت (ع)، ولایت مداری، اجتناب از اشرافی گری و تن‌پروری، رشد معنویت و بصیرت، راه‌شناسی، حب وطن و علاقه به کشور بخشی از آرمان‌های انقلاب است.

در کنار حضور باشکوه دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر فرزانه امام‌جمعه موقت مشهد رضوی،  آیت‌الله طباطبایی نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، سردار مجتبی فدا جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، سردار شیروانیان رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان نظامی و اجرایی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.