سرویس: سیاسی 09:23 - پنجشنبه 13 آبان 1395

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

اسم اصفهان که می‌آید گویی برق سه فاز به نمایندگان سایر استان‌ها وصل می‌کنند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: یکی از مشکلات استان اصفهان در زمینه اعتبارات دولتی است که یکی از دلایل آن اصفهان ستیزی است، چرا که هر وقت در جلسات اسم اصفهان می‌آید گویی برق سه فاز به نمایندگان سایر استان‌ها وصل می‌کنند.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا فولادگر در جلسه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: یکی از مشکلات استان اصفهان در زمینه اعتبارات دولتی است که دلایل مختلف دارد، یکی از این دلایل اصفهان ستیزی است، چرا که هر وقت در جلسات اسم اصفهان می‌آید گویی برق سه فاز به نمایندگان سایر استان‌ها وصل می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان در بخش درآمد استانی در رتبه دوم و در بخش درآمد سرانه رتبه چهارم را دارد، بیان داشت: اما در اعتبارات استان اصفهان رتبه 28 و 29 ام را دارد بنابراین تناسبی بین درآمد و اعتبارات نیست.

وی ادامه داد: برخی در این زمینه سهم اعتبارات ملی و استانی را مطرح می‌کنند که آن‌ها هم عددی نیست.

فولادگر با بیان اینکه برای حل مشکل آب هیچ راه‌حلی جز یک طرح ملی با استفاده از منابع ملی نیست، تصریح کرد: در بخش خصوصی نیز در اصفهان سرمایه گریزی داشتیم که دلایل مختلفی دارد؛ یکی از دلایل آن موانع مالیاتی است، در استان اصفهان طی چند سال گذشته مالیات‌ها بالای 90 درصد محقق شده است و جا دارد به مسؤولان مالیاتی استان جایزه داد.

وی یکی دیگر از علل سرمایه گریزی از استان را مشکلات بیمه‌ای عنوان کرد و افزود: بیمه پیمانکاران صنعتی را بر اساس ضریب حساب می‌کنند که در هیچ جای دنیا نیست و ظلم به پیمانکار صنعتی است و این موضوع باید اصلاح شود.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “اسم اصفهان که می‌آید گویی برق سه فاز به نمایندگان سایر استان‌ها وصل می‌کنند”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    اصفهان واقعا استان برخورداری است و این برخورداری باید به بهترین نحو برای همه ایران بویژه نمایندگان دیگر استان ها تبیین شود. اصفهان سرآمد و برخوردار است در دفاع از اسلام و انقلاب و این ر ا در 8 سال دفاع مقدس با 23 هزار شهید و حماسه 25 آبان نشان داد. در برگزاری مراسم های عزاداری ، جشن های با شکوه ، اعتکاف ها ، دادن مالیات ها ، تربیت و تحویل نخبگان ، انرژی هسته ای ، اجرای پروژه ها و…. اما سزای این برخورداری محرومیت از آب به عنوان مایه حیات و دیگر امکانات نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.