سرویس: اخبار شهرستان 12:16 - چهارشنبه 12 آبان 1395

همراه دانش آموزان شرق اصفهانی؛

راهیان نور سفری به اعماق مجاهدت های دهه 60/ تصاویر

راهیان نور سفری با نام بصیرت، ایثار و در مسیر شهدای هشت سال دفاع مقدس ایران زمین است و این بار دخترانی از بخش جلگه به دیدار منطقه عشق و دلدادگی آمدند.

به گزارش اصفهان شرق از اژیه، تعدادی از دانش آموزان پسر اژیه در قالب کاروان راهیان نور روز گذشته برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور با یک دستگاه اتوبوس به مدت سه روز اعزام شدند.

علیرضا توکلی با اشاره به اینکه این سفر برای ما لحظات نابی برای آموختن فرهنگ شهادت است، گفت: دانش آموزان و نسل امروزی باید با فرهنگ شهادت، ایثار و دفاع مقدس آشنا شوند و این مسیر باید همواره زنده باشد.

این دانش آموز نمونه با بیان این مطلب که امروز ما حسین فهمیده زمان خودمان هستیم که سلاح علم و دانش را در دست گرفته ایم، بیان کرد: جوانان بسیاری در دفاع هشت ساله ملت ایران در برابر رژیم بعثی عراق حضوری داوطلبانه به هم رساندند و به زیبایی در مسیر رسیدن به اهداف مقدسان قدم برداشتند تا امنیت امروز کشور را به نسل چهارم انقلاب هدیه دهند و در این خصوص باید فرهنگ شهادت برای همیشه تاریخ در اذهان ملت جاودان بماند.

وی در کنار قبور مطهر شهدا اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور می تواند نوع نگاه جوانان و نسل سوم انقلاب به موضوع شهادت و ایثار را به کلی تغییر داده و پل ارتباطی میان حماسه دفاع مقدس و جوانان باشد و این اردو فرصت خوبی را برای ما فراهم کرد.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.