سرویس: اخبار شهرستان 10:33 - چهارشنبه 12 آبان 1395

دانش آموز نمونه کویر جرقویه سفلی؛

ایران پُر است از حسین فهمیده ها/ با علم و عمل به جنگ با استکبار خواهم رفت

مائده جعفری گفت: دانش آموزان امروزه باید ادامه دهنده راه شهدایی چون شهید فهمیده باشند و با علم و عمل به جنگ با زورگویی های جهان بروند.

به گزارش اصفهان شرق، مناسب 13 آبان روز دانش آموز فرصت خوبی بود تا با فرزندان کویر جرقویه و موفقیت های آنها که با سختی مسیر و محرومیت به آن دست می یابند آشنا شویم. مائده جعفری دختر محمد آبادی یکی از دانش آموزانی بود که با پشتکار خود به خوبی توانست از سد محرومیت بگذرد و افتخاری برای شهر و منطقه باشد.

وی ساکن شهر محمدآباد و دیپلم خود را از هنرستان کاردانش فرزانه محمدآباد منطقه جرقویه سفلی در رشته ی گرافیک رایانه ای در سال 95 اخذ کرد و با حمایت هنر آموز خانم اییلاقی و مسئولان هنرستان موفق به کسب رتبه اول استانی در چهاردهمین دوره مسابقات علمی کاربردی در دو مرحله تئوری و عملی و کسب رتبه اول کشوری مسابقات در دو مرحله کار و دانش شد.

جعفری از رسالت امروز در مقابل استبکار و رفتار ددمنشانه غرب سخن گفت و افزود: مسئولان با زنده نگه داشتن یاد شهدای دفاع مقدس که نمونه بارز ایستادگی در برابر استکبار بودند به دانش آموزان و دانشجویان می آموزند که پدرانشان چگونه از میهن خود در برابر استکبار دفاع کردند و همچنین آموزش های بسیاری در زمینه چگونگی دفاع در برابر استکبار برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه می توان راه شهید فهمیده را به خوبی در همه زمان ها ادامه داد، اظهار کرد: دانش آموزان امروزه باید ادامه دهنده راه شهدایی چون شهید فهمیده باشند و با علم و عمل به جنگ با زورگویی های جهان بروند و به جهان نشان بدهند که ایران فهمیده های بسیاری دارد و تا وقتی که دانش آموزانی مانند شهید فهمیده وجود داشته باشد انقلاب پیروز باقی خواهد ماند.

این دانش آموز نمونه کویر شرق اصفهان با بیان اینکه برخی می خواند دشمن به کشور وارد شود ولی نمی دانند آرامش جامعه بر هم می خورد، اذعان کرد: حضور دشمنان موجب آرامش در کشور نمی شود بلکه باعث برهم زدن رفاه و امنیت کشور و عموم خواهد شد و مشکلات بسیاری را در جامعه به وجود می آورد.

وی از دانش آموزان خواست تا در راهپیمایی روز 13 آبان حضوری فعال داشته و خاطرنشان کرد: دانش آموزان هر ساله در روز 13آبان راهپیمایی با شکوهی برگزار می کنند و با این کار پیروزی 13 آبان 57 را که روز استکبار ستیزی و خاتمه بخشیدن دخالت های آمریکا در امور کشور است را جشن گرفته و همچنان مقاومت خود را در برابر استکبار دولت آمریکا نشان می دهند.

انتهای پیام/ فاطمه معتمدی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.