سرویس: دسته‌بندی نشده 13:00 - دوشنبه 14 بهمن 1392

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

پای برهنه به سپاهان گل زدم

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: در دربی سال 72 اصفهان با پای برهنه به سپاهان گل زدم.

به گزارش اصفهان شرق، عباس سیمکانی امروز با اشاره به دربی روز جمعه اصفهان اظهار کرد: در حساس‌ترین شرایط دو تیم اصفهانی به هم رسیدند، شرایطی که هم ذوب‌آهن و هم سپاهان به سه امتیاز این دیدار احتیاج دارند.

وی تصریح کرد: هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته و از لحاظ روحی و روانی آماده‌تر باشد می‌تواند این بازی را ببرد و من با توجه به اینکه خودم را یک ذوب‌آهنی می‌دانم دوست دارم این دیدار را سبزپوشان اصفهانی ببرند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: درصورتی‌که ذوب‌آهن بازی هفته گذشته خود را با تساوی به پایان نرسانده بود می‌توانست شرایط بسیار بهتری را داشته باشد و به واقع هم نمی‌دانیم کدام تیم باید از بازی روز جمعه پیروز از میدان خارج شود چراکه هر دو تیم شرایط بسیار حساسی دارند.

وی اضافه کرد: امیدواریم هر تیمی که حقش باشد از دربی اصفهان پیروز خارج شود.

سیمکانی گفت: در بازی سپاهان و پرسپولیس درصورتی‌که داور سخت‌گیری نمی‌کرد و بازیکن سپاهان را اخراج نمی‌کرد سپاهان به هرنحوی که شده می‌توانست بازنده دیدار نباشد و اگر تیم اصفهانی موفق شده بود این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد حتی می‌توانم بگویم تا حدود بسیار زیادی این تیم در پایان فصل قهرمان لیگ می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه تساوی به کار هیچ یک از دو تیم نمی‌آید افزود: مساوی دو تیم به سود تیم‌های دیگر از جمله تیم‌های پایین و بالای جدول است و امیدوارم که در این بازی امتیازات تقسیم نشود.

ملی‌پوش سابق ذوب‌آهن تصریح کرد: سپاهان تمرکز لازم را در دیدار با پرسپولیس نداشت و بازیکنان این تیم تا آمدند در ابتدای بازی به خود بیایند گل بدی دریافت کردند و اگر 10 دقیقه از زمان بازی می‌گذشت و این تیم گل نمی‌خورد با جا افتادن بازی سپاهان دیگر گلی دریافت نمی‌کرد.

وی تاکید کرد: سپاهان در شرایطی که تمرکز نداشت و فکر می‌کرد به راحتی می‌تواند این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد گل دریافت کرد و با اخراج شریفی کار این تیم سخت شد.

سیمکانی با اشاره به خاطره‌اش از دربی اصفهان گفت: بر خلاف شهرآورد تهران همیشه بازی این دو تیم دیدارهای زیبایی از کار در ‌آمده است، یادم می‌آید سال 72 که با سپاهان بازی داشتیم توانستیم این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهیم که هر دو گل این بازی را خودم زدم اما گل دوم من در شرایطی که با آقای مهابادی کورس گذاشته بودم کفشم از پایم درآمد و من با پای برهنه به سپاهان گل زدم و این از خاطرات خوبی است که من از این بازی دارم.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.