سرویس: غیر تولیدی 12:47 - سه شنبه 11 آبان 1395

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان خبر داد؛

تیم کوهنوردی سیدالشهداء به قله شش هزار و ۱۸۹ متری آیلندپیک در کشور نپال صعود کرد

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: گروه کوهنوردی سیدالشهداء موفق به صعود قله شش هزار و ۱۸۹ متری آیلندپیک در کشور نپال شدند و فردا افتخار این صعود را در حضور مسئولان استانی، به شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون اهداء خواهند کرد.

به گزارش اصفهان شرق، رئیس بسیج ورزشکاران استان اصفهان پیرامون مراسم تجلیل از تیم کوهنوردی سیدالشهداء گفت: تیم منتخب گروه کوهنوردی سیدالشهداء موفق به صعود قله شش هزار و ۱۸۹ متری آیلندپیک در کشور نپال شدند که فردا مراسم تجلیل از این تیم برگزار خواهد شد.

وحید رجبی ضمن اشاره به اهمیت کوهنوردی و جایگاه آن، از تلاش اعضای تیم قدردانی کرد و افزود: تیم کوهنوردی سیدالشهداء، افتخار این صعود را در حضور مسئولان استانی، به شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون اهداء خواهند کرد.

وی همچنین تصریح کرد: «فاطمیون» نام انتخابی جمعی از افغانستانی‌ های دلاور است که با شنیدن خبر تهدید شدن حرم امن اهل‌ بیت(س) در سوریه، خانه و کاشانه‌ خود را رها کرده‌ و امروز مدافعان حرم شدند؛ مدافعان حرمی که ارادت و دلبستگی‌ شان به خاندان اهل‌بیت(ع) را با اهدای جان خود اثبات کرده‌اند.

رجبی در همین رابطه اضافه کرد: ورزشکاران بسیجی با این اقدام ارزنده خود در صدد ترویج فرهنگ شهادت در جامعه ورزشی کشور هستند و امیدواریم ورزشکاران، شهدای مدافع حرم را الگوی خود قرار بدهند.

رجبی اهمیت این کار ارزنده را بسیار بالا دانست و اظهار کرد: جامعه بسیج ورزشکاران هیچ گاه خانواده شهدای مدافع حرم که آن ها هم به نوعی جهاد کردند را فراموش نخواهد کرد و قهرمانان مدال آور در کشوری که امنیت خود را مرهون به خون آنان است و باعث شده اند تا به راحتی به ورزش بپردازند را از یاد نخواهند برد.

رئیس بسیج ورزشکاران استان اصفهان خاطرنشان کرد: این تیم کوهنوردی را آقایان مهدی غزنوی، سید فرهاد روحانی، علی بخش بهمن زیاری، عباس عزیزی و  امین دهقان با سرپرستی حسین فرامرزی تشکیل داده اند.

این مسئول همچنین با اشاره به فعالیت های برگزاری این مراسم، تصریح کرد: مراسم تجلیل با عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر در گلستان شهدا آغاز و گروه موزیک نیز به هنروری خواهد پرداخت.

رجبی در پایان گفتگوی خود با میدان نیوز گفت: این صعودها علاوه بر انرژی بخشی و روحیه سازی ورزشکاران، مشوقی برای حضور علاقمندان در این گونه برنامه های ورزشی و ترویج فرهنگ ورزشی در بین جوانان خواهد بود.

انتهای پیام/دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.