سرویس: اجتماعی 10:35 - سه شنبه 11 آبان 1395

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

عده‌ای به دنبال تصویب الگوی خارجی تشکیل خانواده در ایران هستند/ پیامدهای برجام برای ما بسیار ناگوار بوده است

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: پیامدهای برجام برای ما بسیار ناگوار بوده و عده‌ای با تفکرات فمینیستی به دنبال تصویب الگوی خارجی تشکیل خانواده در ایران هستند، اما زنان ما اجازه ورود مجدد آمریکا به ایران را نمی‌دهند.

به گزارش اصفهان شرق، مینو اصلانی در همایش بانوان بسیجی اصفهان اظهار کرد: انقلاب اسلامی تداوم قیام امام حسین است.

وی با بیان اینکه حرکت یزیدیان با هدف قطع ارتباط انسان با خداوند صورت گرفت، افزود: نام اباعبدالله برای امام حسین(ع) به معنای پدر بندگان الهی، نشان‌دهنده حرکت مؤثر ایشان در جریان عاشورا و حلقه وصل ارتباط دوباره انسان با خداست.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با انتقاد از تمدن غرب تصریح کرد: نظریه‌پردازان غربی خدا را سفر کرده به آسمان می‌دانند اما فطرت ملت‌های مستضعف به دنبال حرکت انقلاب اسلامی بیدار شدند.

اصلانی با اشاره به ضربه بزرگ تمدن غرب به زنان یادآور شد: این انقلاب اسلامی بود که زن را اسارت نجات داد و جایگاه او را حفظ کرد.

وی با ذکر پیام مقام معظم رهبری به کنگره 7 هزار بانوی شهید بیان کرد: ایشان 3 الگو را از زن شرقی خنثی و زن غربی منحرف و بانوی مسلمان ترسیم کردند که بهترین و مؤثرین آن بانوی مسلمان است که به حضرت زینب اقتدا کرده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه زن مسلمان عفیفه با حفظ حجاب در جامعه حضور اجتماعی دارد، ادامه داد: البته وظایف دیگر خود را نیز به خوبی انجام می‌دهد.

اصلانی با اشاره به جنبش‌های شکل گرفته در غرب خاطر نشان کرد: یکی از این جنبش‌ها تلاش دارد تا پوششی عفیفانه داشته باشد و هدف آن‌ها نیز بازگشت به دوران قبل از زندگی مدرن غربی است که طبق مستندات تاریخی بانوان اروپایی حجاب سر داشته‌اند.

وی سوئیس را به عنوان کشوری با بالاترین آمار خودکشی مثال زد و گفت: این در حالی است که این کشور بالاترین سطح رفاه اجتماعی را دارد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور به آماری از ثبت اسناد امریکا در خصوص تولد نوزادان اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 40 درصد مردم آمریکا به صورت نامشروع متولد شده‌اند که یا دچار مشکلات روانی می‌گردند و یا بزهکار می‌شوند.

اصلانی در پایان سخنان خود با انتقاد از برجام خاطر نشان کرد: پیامدهای برجام برای ما بسیار ناگوار بوده است و عده‌ای با تفکرات فمینیستی به دنبال تصویب الگوی خارجی تشکیل خانواده در ایران هستند، اما زنان ما اجازه ورود مجدد آمریکا به ایران را نمی‌دهند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.