سرویس: سیاسی 08:00 - سه شنبه 11 آبان 1395

بیانیه سازمان بسیج اساتید اصفهان به مناسبت 13 آبان؛

تاکید بر انقلابی ماندن و پایبندی به آرمان های انقلاب در شرایط حاضر/13 آبان الگویی برای دیگر ملت ها

اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان ضمن گرامی داشت یاد و آرمان های امام راحل (ره) و بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، بر ضرورت پایبندی، احترام، درک راستین و تحریف نشده آحاد ملت به ویژه مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران از پیام ۱۳ آبان و رویکرد امام خمینی (ره) در این زمینه تاکید دارد.

به گزارش اصفهان شرق، سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان اصفهان بیانیه ای به مناسبت یوم الله 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار صادر کرده است.

متن این بیانیه به این شرح است:

ملت بزرگ و مسلمان ایران در طول نهضت و انقلاب اسلامی خود آفریننده رویدادهای تاریخی و منحصر به فردی بوده که با توجه به آرمان ها و سبقه ی الهی آن، هر یک به عنوان یوم الله در عرصه تاریخ ملت های آزاده نمایان است.

13 آبان ماه نیز از جمله روزهایی است که طی سال های مختلف نمایانگر بیداری، بصیرت و استکبارستیزی ملت ایران در پیوند با امام امت و شناخت دقیق از روزگار خود است که به همین وجه «انقلاب دوم» لقب گرفت.

نقش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در راهبری تاریخی ملت ایران در کنار هویت استکبارستیزانه برخاسته از اسلامی راستین محمدی (ص)، 13 آبان ماه را به نماد ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی بدل نموده و به الگویی برای سایر ملت های آزاده تبدیل شده است.
امروز نیز در ادامه استمرار راهبردی جنگ باطل علیه حق و تلاش استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برای به زانو در آوردن اسلام ناب و انقلابی در منطقه غرب آسیا و اقصا نقاط جهان، شاهد گستاخی روزافزون استکبار جهانی هستیم که هر روز با رویکردی نو و ابزاری جدید، در پی جلوگیری از تعمیق و فراگیر شدن گفتمان انقلاب اسلامی است.

اما حضور مبتنی بر بصیرت آحاد ملت ایران و ملت های مقاوم و آزاده به ویژه در جبهه مقاومت نشان داده که پیام امام و امت، فراتر از مرزها و نسل ها، قلب و دیدگان مسلمانان را بر دشمنی استکبار و ضرورت مقابله همه جانبه با آن گشوده و اکنون جمله امام راحل که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» در جای جای منطقه غرب آسیا به وضوح نمایان است.
اما اکنون در شرایط جدید مواجهه استکبار جهانی علیه جبهه حق، انقلابی ماندن و پایبندی به آرمان های انقلاب، جهاد کبیری است که دشوارتر و مهم تر از تکیه بر سوابق انقلابی افراد بوده و نیازمند هشیاری واقع بینانه از روش های جدید دشمنی مستکبران علیه جهان اسلام و به ویژه ملت مقاوم ایران اسلامی است؛ روش هایی که خود را در راهبردهایی همچون ایجاد فتنه مذهبی، درگیری بین امت اسلامی، نفوذ و تقویت جبهه سازش و قالب هایی همچون مذاکره و نشان دادن لبخندهای دروغین، جنگ های نیابتی و ساختن گروهک های تکفیری نشان داده است.
بر این اساس اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان اصفهان ضمن گرامی داشت یاد و آرمان های امام راحل (ره) و بزرگداشت یوم الله 13 آبان، بر ضرورت پایبندی، احترام، درک راستین و تحریف نشده آحاد ملت به ویژه مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران از پیام 13 آبان و رویکرد امام خمینی (ره) در این زمینه تاکید دارد.

همچنین اساتید بسیجی استان اصفهان ضمن پیروی از منویات مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله)، خطر نفوذ آمریکا در قالبی جدید و با نشان دادن دستان آهنین در پوشش دستکش مخملین را، هجمه ای عمیق و راهبردی در برابر انقلاب اسلامی، گفتمان 13 آبان، استکبارستیزی و مقاومت می داند و بر ضرورت هشیاری تمامی مسئولین به ویژه دولتمردان در برابر نفوذ فکری، فرهنگی، علمی، سیاسی و امنیتی تاکید می کند.

انتهای پیام/دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.