سرویس: جهادومقاومت 08:00 - یکشنبه 09 آبان 1395

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

مکتب دفاعی انقلاب اسلامی نشات گرفته از دوران دفاع مقدس است

سردار سلیمانی با اشاره به اهمیت و جایگاه کنگره شهدا اظهار کرد: با انجام چنین برنامه‌های ماندگاری باید نسل‌های درخشان انقلاب اسلامی را به همه نسل‌ها و دوران‌ها معرفی کرد.

به گزارش اصفهان شرق، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در آیین افتتاحیه کنگره ملی 2300 شهید خمینی‌شهر اصفهان اظهار کرد: مفتخریم در سالروز شهادت شهید فهمیده در کنگره بزرگ شهدای شهرستان خمینی‌شهر اصفهان و در جمع خانواده معزز شهدا حاضرشده‌ایم.
سردار سلیمانی بابیان اینکه بدون تردید انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی را برای بشریت و جهان اسلام به دنبال داشته است، گفت: هر یک از دستاوردهای انقلاب اسلامی تأثیر بسزایی در دست یافتن به صلح، سعادت، آزادی و عدالت در جای‌جای جهان داشته است.
وی  با اشاره به دوران دفاع مقدس که چالش بزرگی در پیش انقلاب نوپای جمهوری اسلامی توسط دسیسه گران جهانی به وقوع پیوست، گفت: میهن اسلامی مورد تجاوز دشمن قرار گرفت ولی با رهبری پیامبرگونه امام راحل و مجاهدت امت اسلامی ایران این چالش و تهدید را به یک فرصت و گنجینه تمام ناشدنی برای نظام تبدیل کرد.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان این فرصت دفاع مقدس را منجر به ایجاد مکتب دفاعی انقلاب اسلامی بیان کرد وتوضیح داد: نویسندگان و گویندگان باید به بیان مجاهدت دلیرمردان در دوران مواجه حق با باطل و نور با تاریکی و پلیدی‌ها بپردازند.
سردار سلیمانی با اشاره به اهمیت و جایگاه کنگره شهدا اظهار کرد: با انجام چنین برنامه‌های ماندگاری باید نسل‌های درخشان انقلاب اسلامی را به همه نسل‌ها و دوران‌ها معرفی کرد.
وی چاپ 22 عنوان کتاب در رابطه با حماسه و ایثار دفاع مقدس را ازجمله برنامه ماندگار انجام شده در حاشیه کنگره اظهار کرد و گفت: برای اجرای برنامه کنگره ملی 2300 شهید شهرستان خمینی شهر از سال 91 اقداماتی انجام شده است.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.