سرویس: اجتماعی 10:35 - یکشنبه 09 آبان 1395

در گفتگوی اختصاصی با زرگرپور مطرح شد؛

علت عدم حضور معاون اول رئیس‌جمهور در اصفهان از زبان استاندار

استاندار اصفهان درباره علت عدم حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در اصفهان توضیحاتی داد.

به گزارش اصفهان شرق، استاندار اصفهان پیرامون عدم حضور معاون اول رئیس‌جمهور در اصفهان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی قبلی و هماهنگی‌های انجام‌شده قرار بود معاون اول روز شنبه هشتم مهرماه در اصفهان حضور پیدا کند.

رسول زرگر پور ادامه داد: با توجه اینکه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای مراسم اجلاسیه ملی 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر اصفهان امروز حاضر خواهد شد لذا بر اساس پروتکل‌های موجود دو نفر از مسئولان عالی نظام نمی‌توانند در یک روز در یک استان حاضر شوند.

وی بابیان اینکه کنگره ملی شهدای شهرستان دارای اهمیت بسزایی بود و تبلیغات گسترده‌ای هم انجام‌شده بود، گفت: مقرر گردید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور به هم رسانند.

استاندار اصفهان با اظهار بر اینکه به همین دلیل سفر معاون اول رئیس‌جمهور به اصفهان باکمی تأخیر انجام خواهد شد در مورد زمان سفر وی اظهار کرد: تاریخ سفر مشخص‌شده ولی تا زمانی که این زمان قطعی نشده نمی‌توان آن را اعلام کرد.

زرگر پور با اشاره به علت سفر آتی معاون اول رئیس‌جمهور به استان اصفهان، گفت: افتتاح پروژه پنج هزار میلیارد ریالی در فولاد مبارکه اصفهان، افتتاح پروژه تولید ریل ملی در ذوب‌آهن اصفهان، افتتاح پروژه تولید پلیمر در بخش خصوصی در مبارکه اصفهان، افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان و افتتاح بخشی از خط مترو اصفهان بخشی از برنامه‌های سفر معاون اول رئیس‌جمهور به اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام/صاحب

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.