سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:35 - دوشنبه 14 بهمن 1392

بازهم دسته گلي جديد از برنامه جنجالي

جوسازی علیه ارزش‌ها در برنامه «زنده‌رود»!!

كرمي كه قبلا نيز بارها در برنامه «زنده‌رود» متلك‌هايي به فضاي ارزشي انداخته بود، گويا حضور در اين شبكه را فرصت مناسبي براي خود مي‌داند تا نظرات مورد دار خود را رسانه‌اي كند.

به گزارش اصفهان شرق، بعد از ایام محرم و صفر دوباره مجله تصویری «زنده‌رود» شروع به کار کرد، در حالی ‌که انتظار می‌رفت این برنامه به نسبت قبل متکامل‌تر و پخته‌تر شده باشد، اما متاسفانه گویا هنوز برنامه‌ریزان زنده رود همان روال قبل را دنبال می‌کنند. در برنامه صبح جمعه ۱۱بهمن، شبنم قلی‌خانی و لاله اسکندری مهمانان زنده رود بودند، که قلی‌خانی بازیگر مریم مقدس که چندی قبل تصاویر هنجارشکنش در اینترنت پخش شد و وی را برای آنکه ممنوع التصویر نشود به اظهاره نظر و تکذیب تصاویر فوق واداشت با ناراحتی از عدم حضور فیلم ضد ارزشی «پریناز» به جشنواره باب سخن را بازکرد و گفت: « قرار بود این فیلم در لیست جشنواره امسال باشد اما حیف شد که آن را حذف کردند نمی‌دانم چرا مسئولان مانع شدند خانم معتمدآریا هنرمندی است که برای این فیلم خیلی اذیت شد! در سرما بچه به بغل نقش سختی داشت»؛‌ هر چند تعریف از این فیلم مورد دار و ضد ارزشی که زنان محجبه را به سخره گرفته است توسط یک بازیگر در این برنامه پر بیننده جای سوال دارد، اما انتظار می‌رفت مجری تازه‌کار و جویای نام زنده رود یعنی احسان کرمی که  از جمله مجریان پروازی پرهزینه نیز محسوب می‌شود سخنان وی را مدیریت کند تا در برنامه پخش زنده چنین رفتاری رخ ندهد اما وی در تایید قلی‌خانی گفت: قرار بود دیگر فیلمی توقیف نشود و این‌گونه کارها اصلا درست نیست، و به ضرر هنرسینمای ماست! این‌که فیلمی را توقیف می‌کنند و مانع پخش آن می‌شود خوب نیست.

Zendeh-Rood شبنم قلیخانی

کرمی که قبلا نیز بارها در برنامه «زنده‌رود» متلک‌هایی به فضای ارزشی انداخته بود، گویا حضور در این شبکه را فرصت مناسبی برای خود می‌داند تا نظرات مورد دار خود را رسانه‌ای کند. در صورتی ‌که وی موظف است به غیر از اجرا برنامه زنده را مدیریت کند تا مهمانان هر حرفی یا رفتاری دور از شان رسانه ملی نداشته باشند، نه این‌که برعکس خودش هم آب به آسیاب عناد بریزد.

zendehrood-احسان کرمی

 گفته می‌شود که یکی از دلایل انتخاب این مجریان تهرانی با هزینه های هنگفت آن است که این مجریان همچون رضا رشید پور مهمانان تهرانی را شخصا خود به برنامه زنده رود گزینش و دعوت می‌کنند،‌ مهمانانی که اغلب پوشش خوبی ندارند جدا از اینکه حتی گمان می‌رود سخنانی این چنینی با توجه به شناخت مجری از عکس العمل مسولان اصفهانی (چه در صداوسیمای استان و چه در خارج از آن من‌جمله ستاد احیا یا همان نهی از منکر استان) ازسوی بازیگران مدیریت و ایراد می شود، یعنی به‌عبارت دیگر مجری وقتی می‌بیند ازکسی بخاری بلند نمی‌شود درگپ‌های خودمانی از بازیگر می‌خواهد که به فلان مطلب در بین سخنانش بپردازد،تا بدین وسیله به جریان فکری خود در این شهر قوت دهند. البته این تنها یک احتمال است ولی در هرصورت ما نیز شاهد عکس‌العمل خاصی از وسی مسئولان تلویزیونی و استانی در قبال راین رفتارها نبوده ایم که خود این فرضیه را قوت می بخشد در هر صورت نظارت مسئولان مربوطه خود مانع از تکرار این اتفاقات است اما اگر به دیده اغماض از آن بگذرند زنده رود بیشتر از این حرفها به تریبون افکار منحرف تبدیل خواهد شد.

منبع: صاحب نیوز

یک نظر در مورد “جوسازی علیه ارزش‌ها در برنامه «زنده‌رود»!!”

  1. ورزنه ای گفت:

    نمیدونم شما چه خصومتی با خانم معتمد آریا دارید که حتی بردن اسمش را هم ضد ارزش میدونید.
    بهتره یک تذکر به شبکه آی فیلم هم بدید تا تصویرش را پخش نکنه که مبادا ارزشی از بین بره…
    یا اصلا میخوای اعلان کن معتمد آریا از معترضان سال88 هست ومحاربه ویکباره اعدامش کنید بره پی کارش تمام

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.