سرویس: اجتماعی 21:27 - شنبه 08 آبان 1395

رئیس آموزش و پرورش بن رود:

جامعه انقلابی ما در معرض جنگ نرم دشمن قرار دارد

محمد حیدری گفت: امروز با جنگ نرم دشمن مواجه هستیم که قصد از بین بردن دانش آموزان و معلمان ما را دارند.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی به همت حوزه بسیج دانش آموزی زنگ ایثار و شجاعت در آموزشگاه دخترانه غنی دوره متوسطه اول برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش با گرامی داشت یاد و خاطره فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی گفت: جامعه انقلابی امروز ما که شامل فرهنگیان، دانش آموزان، روحانیون، جوانان و نوجوان هستند مورد هدف قرار گرفته اند و امروز با جنگ نرم دشمن مواجه هستیم که قصد از بین بردن دانش آموزان و معلمان ما را دارند.

محمد حیدری اظهار کرد: هفته بسیج، یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی های جوانان این سرزمین در دفاع و صیانت از اسلام، انقلاب و مردم به رهبری امام راحل(ره) است که با خون و ارزش های برگرفته از تفکر بسیجی خود تاریخ شگرفی در دفتر تاریخ ایران اسلامی رقم زدند و ما نیز با همکار و همدلی و مشارکت با یکدیگر باید در این راه تمام سعی و تلاش خود را بکار گیریم و ایران اسلامی را در برابر  خطرات و آسیب ها بیمه کنیم.

امام جمعه ورزنه افزود: این هفته فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره دانش آموز و فرهنگیان شهید را گرامی بداریم و قطعا این شهدای والا مقام هم در طول انقلاب و هم در دفاع از خاک و آرمان های ارزشمند اسلامی جان خود را نثار کردند و منشأ آثار و برکات ارزشمند معنوی شدند.

حجت الاسلام شامحمدی با یادآوری شجاعت و ایثار شهید فهمیده بیان کرد: شهید فهمیده یک فرد ویژه و خاص است و باید ویژگی های این شهید را در قالب برنامه های مقاومت و ایثار به دانش آموزان نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز دانش آموزان بسیجی باید در عرصه های علم و دانش و توسعه علمی کشور ورود پیدا کنند و با سرلوحه قرار دادن شهید فهمیده، گوش به فرمان رهبر باشند و از آرمانهای مقدس انقلاب با اخلاص و احساس همدلی که از ارکان بسیج است دفاع کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.